Перша кето-кондитерська в Україні: низькокалорійний бізнес #3 | Raiffeisen Bank Aval Перша кето-кондитерська в Україні: низькокалорійний бізнес #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Перша кето-кондитерська в Україні: низькокалорійний бізнес #13 | Raiffeisen Bank Aval Перша кето-кондитерська в Україні: низькокалорійний бізнес #14 | Raiffeisen Bank Aval Перша кето-кондитерська в Україні: низькокалорійний бізнес #15 | Raiffeisen Bank Aval Перша кето-кондитерська в Україні: низькокалорійний бізнес #16 | Raiffeisen Bank Aval Перша кето-кондитерська в Україні: низькокалорійний бізнес #17 | Raiffeisen Bank Aval Перша кето-кондитерська в Україні: низькокалорійний бізнес #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
10 Вересня 2019

Перша кето-кондитерська в Україні: низькокалорійний бізнес

Новомодна кето-дієта, що ґрунтується на зменшенні спожитих вуглеводів, почала набувати популярності в Україні. У цьому напрямку активно працює перша кондитерська «Keto Keto».

Кето-дієта стала поширюватися завдяки зростаючому попиту на здоровий спосіб життя. Не секрет, що збалансоване харчування - це запорука гарного самопочуття і довголіття. Принцип кето-дієти полягає в щоденному споживанні їжі в пропорції 70% жирів, 20% білків і 10% вуглеводів. Водночас рівень цукру має бути мінімальним. Організм за такого харчування виробляє метаболічну гнучкість - стан кетозу, коли починають перероблятися жири, а не вуглеводи. Здавалося б, завдання просте, якщо не зважати на те, що солодкого з продовженням дієти буде хотітися більше.

Від концепції до рецептів

Першим в Україні на потребу в кето-десертах зреагував засновник кето-кондитерської киянин Максим Горін. Він розповів, що сам перейшов на кето-дієту пару років тому. Відтоді перепробував безліч кето-рецептів. Спочатку став готувати для друзів, а з часом започаткував невеликий бізнес з доставки кето-десертів. Сам засновник каже, що це - не так дієта, як спосіб життя, який можна підтримувати постійно.

«Ми готуємо рецепти з мінімальним набором вуглеводів. Довго підбирали пропорції, експериментували, поки не досягли смаку, який подобається самим», - розповідає Максим. Як невеликий бізнес засновники стартували 3 роки тому, починаючи з домашньої кухні і кількох замовлень для друзів. Максим розповідає, що складнощів було чимало - від пошуку кондитера до поки що слабкої впізнаваності кето-дієти серед споживачів. З огляду на те, що кето не була ще популярна в Україні, знайти кулінарів, які професійно займалися б на кухні, було практично нереально.

Допоміг інтерес до різних новинок і диковинок на продуктовому ринку. Власникам порадили виставити пробну партію десертів на Фестивалі вуличної їжі. На розробку бренда, стенда, тощо пішло не більше місяця. Однак зацікавленість у відвідувачів вони викликали чималу.

В солодкий плюс

Сьогодні ж компанія активно розширюється - вже має власний кулінарний цех і стала впізнаваною в столиці. Зокрема, спрацювало сарафанне радіо і спілкування з людьми на різних заходах. У кондитерської є кілька партнерських кав'ярень і салонів модного одягу, ведуться перемови з іще деякими закладами. Десерти також можна замовити з доставкою.

На перших порах власники «Keto Keto» експериментували не тільки над меню, а й над бізнес-моделлю. Спочатку намагалися заробляти, збільшуючи кількість виготовлених десертів. Але оскільки кондитерська повинна була отримувати прибуток, напрямок «завели» в нішу, піднявши ціни. Найдорожчі продукти в лінійці - торти, зокрема й ті, що не містять лактозу. Складові для десертів закуповують оптом у великих торгівельних мереж. Продукти переважно імпортні, оскільки безліч компонентів, такі як, приміром, сир маскарпоне, не відповідають якісним і смаковим категоріям.

Асортимент підприємці постійно розширюють, вивчаючи попит на ті чи інші види десертів. Зазвичай це тижневе меню, що включає трайфли, булочки, капкейки, панакоту і тірамісу. Є й великі замовлення на свята, наприклад - торти на день народження.

Аудиторія проекту

Кето-десерти дозволяють наїстися досхочу після одного шматочка торта. Тому вони особливо популярні серед дівчат, які стежать за фігурою.

«Наші десерти ідеально підходять для людей з епілепсією, діабетом, непереносимістю лактози. Клієнтура компанії - це ті, кому не байдуже власне здоров'я. 95% з них - це жінки віком 30+», - каже власник.

Кето-дієта підходить і дітям, особливо з проблемами рівня гемоглобіну, а також тим, хто просто хоче підтримувати себе у формі. Після вживання десерту не піднімається інсулін в крові, оскільки як основний замінник цукру кондитери використовують ерітрітол. Він досить безпечний і практично ідентичний цукру за смаковими якостями.