Екосистема для бізнесу #3 | Raiffeisen Bank Aval Екосистема для бізнесу #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Екосистема для бізнесу #13 | Raiffeisen Bank Aval Екосистема для бізнесу #14 | Raiffeisen Bank Aval Екосистема для бізнесу #15 | Raiffeisen Bank Aval Екосистема для бізнесу #16 | Raiffeisen Bank Aval Екосистема для бізнесу #17 | Raiffeisen Bank Aval Екосистема для бізнесу #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
22 Жовтня 2020

Екосистема для бізнесу

«Банк - це не тільки управління рахунками, фінансові операції, кредити. Ми хочемо, щоб клієнт приходив до нас і отримував комплексну послугу, бізнес-асістанс, - розповідає старший менеджер з розвитку бізнес банкінгу Райффайзен Банку Аваль Сергій Павленко. - Тому ми розвиваємо екосистему, орієнтовану на потреби малого та мікробізнесу».


Екосистема - це об'єднання компонентів, між якими відбувається обмін енергією, пояснює «Вікіпедія». Цей термін застосовують, кажучи не тільки про природу, а й про бізнес. Райффайзен Банк Аваль вибудовує свою екосистему для підприємців і компаній - цілий комплекс різнобічних небанківських послуг і сервісів, партнерських програм і комплексних рішень, які закривають широке коло бізнес-потреб. У ній «компоненти» взаємодіють і приносять користь один одному.

Для того щоб скористатися всіма сервісами і функціями, які представлені в рамках екосистеми, необхідно бути клієнтом Райффайзен Банку Аваль (мати відкритий поточний рахунок в одному з пакетів обслуговування «Бізнес Старт», «Бізнес Класик», «Бізнес Комфорт» і «Бізнес Еліт+») і підключитися до бізнес чат-боту Raiffeisen Business.

Що може отримати бізнес клієнт Райффайзен Банку Аваль за допомогою цієї екосистеми?

По-перше, комплексну і дуже об'ємну послугу «Бізнес консьерж сервіс», яка до сих пір унікальна і не надається іншими банками. В рамках цього сервісу бізнес клієнти Банку можуть безкоштовно отримувати бухгалтерські та юридичні консультації, користуватися послугами перекладача, дизайнера, кур'єра. Крім вирішення бізнес питань, «Бізнес консьєрж сервіс» надає асистента, який 24/7 готовий допомагати вирішувати і особисті запити клієнта, наприклад, організувати діловий обід з партнерами, знайти квитки, забронювати номери в готелі, замовити квіти та багато іншого.

По-друге, опції чат-бота, в якому можна не тільки дізнатися детальну інформацію про послуги банку, але й законодавчі новації, прочитати юридичні консультації з актуальних питань, отримати доступ до бізнес-вебінарів, нагадування про терміни здачі звітності та багато іншого.

«Рутинна» бізнес-процедура - подача звітності - в екосистемі банку спрощується до кількох кліків: її можна безкоштовно здійснити через сервіс компанії-партнера «Опендатабот».

Так само просто і швидко можна перевірити своїх реальних і потенційних контрагентів за допомогою сервісу YouControl, ця послуга для клієнтів Райффайзен Банку Аваль безкоштовна. З її допомогою бізнес клієнти можуть в кілька кліків отримати реєстраційну інформацію про контрагента, термін ведення бізнесової діяльності, перелік засновників юридичної особи, наявність судових справ і податкових обтяжень.

Для багатьох підприємців можуть бути актуальними юридичні послуги від компанії-партнера «Августум», яка дає суттєву знижку 20% на свої послуги для бізнес клієнтів Банку.

А от пропозиції від партнерів: ISTAT, SendPulse, LOOQME, UniSender і Infobip більше підходять тим, у кого акцент на продаж та надання різного типу послуг.

ISTAT - це система аналітики, яка допомагає збирати інформацію, упорядковувати і аналізувати канали зв'язку бізнесу з клієнтами. На свій сервіс партнер дає 20-30% знижки для бізнес клієнтів. За допомогою даного сервісу клієнти можуть відстежувати комунікації зі своїми клієнтами: дзвінки, спілкування в месенджерах, онлайн чатах і електронній пошті. Сервіс дозволяє оцифрувати всі отримані дані, відобразити в зручних звітах, відправити конверсію в Google Analytics і статистику в CRM.

Скориставшись сервісом SendPulse, бізнес клієнти можуть використовувати для комунікації зі своїми клієнтами і збільшення обсягів продажів: e-mail розсилки; web push-повідомлення; чат-боти для Facebook Messenger або Telegram.

LOOQMЕ - це сервіс для моніторингу згадок у ЗМІ та соціальних мережах. Аналіз ефективності допоможе в поліпшенні PR і маркетингових кампаній.

Сервіс UniSender надає клієнтам можливість настройки e-mail розсилок і e-mail маркетингу, а також дає можливість пройти навчальні курси від школи e-mail маркетингу.

Infobip - це сервіс побудови омніканального контакт-центру та чат-ботів.

Серед нефінансових сервісів, що входять в екосистему, і діловий Інтернет-журнал для підприємців «Мій Бізнес» з актуальними і практичними публікаціями.

«Знижки від партнерів ми запустили тільки в липні, про результати говорити рано, адже ця програма тільки починає працювати. Що стосується інших послуг, то вони дуже популярні серед клієнтів. Сервіс «Опендатабот» актуальний в період подання звітності ФОП - дуже затребуваний. До сервісу YouControl бізнес звертається постійно, навіть серед ночі і у вихідні», - розповідає про фідбек з боку підприємців Сергій Павленко.

Екосистема Райффайзен Банку Аваль наразі знаходиться у фазі розвитку. «Ми і далі будемо наповнювати нашу екосистему різними послугами і пропозиціями від партнерів. Наприклад, зараз в розробці ще кілька сервісів: конструктор сайтів і можливість почати продажі онлайн, а також онлайн ведення обліку фінансів. Крім цього, ми готуємо безкоштовний навчальний відеокурс «Інтернет маркетинг для бізнесу», який допоможе нашим клієнтам розібратися з тонкощами онлайн продажів, створенням і просуванням в інтернеті свого сайту або онлайн магазину. Незабаром в чат-боті також з'явиться можливість виставити рахунок на оплату карткою, що допоможе отримувати оплати онлайн нашим бізнес клієнтам навіть без створення сайту. Особливо це буде затребувано у клієнтів, які ведуть онлайн торгівлю в соціальних мережах», - ділиться напрацюваннями Сергій Павленко.

Чи можуть підприємці стати частиною цієї екосистеми? Однозначно - так! На сьогоднішній день всі партнери проекту - представники саме малого бізнесу. Райффайзен Банк Аваль відкритий до пропозицій і націлений на розширення партнерського майданчика.

Що стосується пріоритетів у виборі партнерів, як каже Сергій Павленко, в напрямках розвитку екосистеми немає якихось сильних обмежень. Головне, щоб партнер міг надати свої послуги всім клієнтам, незважаючи на те, в якій географічній локації вони знаходяться. Наприклад, консалтинг тільки для Одеси або податкові консультації для Києва - не зовсім відповідний формат. Але ті ж послуги для підприємців всієї країни цікаві і потрібні для проекту. Ну і, звичайно, майбутні партнери - це ті компанії, чиї послуги актуальні для широкого кола бізнесів, допомагають їм розвиватися і ставати ефективнішими, підкреслює співрозмовник.