5 must-have технологій для бізнесу в нових реаліях #3 | Raiffeisen Bank Aval 5 must-have технологій для бізнесу в нових реаліях #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
5 must-have технологій для бізнесу в нових реаліях #13 | Raiffeisen Bank Aval 5 must-have технологій для бізнесу в нових реаліях #14 | Raiffeisen Bank Aval 5 must-have технологій для бізнесу в нових реаліях #15 | Raiffeisen Bank Aval 5 must-have технологій для бізнесу в нових реаліях #16 | Raiffeisen Bank Aval 5 must-have технологій для бізнесу в нових реаліях #17 | Raiffeisen Bank Aval 5 must-have технологій для бізнесу в нових реаліях #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
15 Травня 2020

5 must-have технологій для бізнесу в нових реаліях

«Карантин і викликана ним криза - хороший шанс перебудуватися для українських підприємців. Для цього нічого не потрібно створювати, треба лише аналізувати те, що вже створено в світі і працює, і заводити до себе нові технології», - вважає IT-підприємець і засновник платформи відкритих інновацій Reactor.ua Євген Саранцов.

Якщо до пандемії покупки в інтернеті здійснювали 25-30% жителів України, то, за оцінками Євгена Саранцова, зростання онлайн-продажів внаслідок карантину в цьому році охопить до 60% українців. Ось технології, які, на думку експерта, підприємцям необхідно застосовувати в своїй діяльності, щоб бути «на хвилі».

1. Автоматизація та роботизація бізнес-процесів

Підприємцю «нового світу» не обійтися без CRM, щоб накопичувати дані та клієнтів і будувати з ними відносини. Час впроваджувати різне програмне забезпечення і сервіси для автоматизації воронки продажів, аналізу маркетингових комунікацій, які замінять штатного маркетолога. Чат-боти, онлайн-консультанти здатні замінити менеджера з продажу. Всі ці інструменти існують в безкоштовних версіях.

2. Big data: пошук, орієнтований на клієнта

Смартфони - джерело даних про поведінку клієнтів, їх присутність в точках продажів, які необхідно накопичувати і використовувати для просування. За даними GfK в Україні, серед активних користувачів інтернету 85% - це користувачі смартфона. Серед тих, хто здійснював покупки в онлайні, 50% шукали інформацію про товар зі смартфона і 43% в результаті зробили замовлення з телефону. Українські мобільні оператори мають величезні масиви цифрових даних про всіх цих споживачів і на основі аналізу big data пропонують розсилку SMS залежно від місця проживання і поведінки клієнтів.

3. AI і машинне навчання

«Покупці хочуть персоналізованих пропозицій і зручних інтерфейсів на одному екрані смартфона», - пояснює Євген Саранцов. Штучний інтелект використовується для прогнозування ринку і зворотного зв'язку з клієнтами, для оптимізації і персоналізації рекламних кампаній. Facebook і Google активно впроваджують алгоритми машинного навчання і пропонують бізнесменам допомогу в таргетуванні і автоматизацію в створенні ефективних рекламних кампаній.

4. «Безконтактні» платежі

Каси самообслуговування, безконтактна оплата за допомогою банківських карт з технологій Pay Pass, NFC-платежі через кільця, браслети, годинник, смартфони, Google Pay - всі ці технології оплати покупок роздрібних торгових мереж вже доступні, їх застосування різко зросло.

5. AR/VR для поліпшення якості покупок

 «У користувачів інтернет-магазинів з'являється можливість вивчити і «приміряти» продукт в онлайні», - прогнозує Саранцов. Програми та сервіси з подібним функціоналом вже створені і доступні українцям. Єдність реальності, віртуальності і просторових мереж стає трендом 2020 року, без якого не обійтися в торгівлі та багатьох послугах при плануванні майбутнього року.