Вітаємо нашого тисячного клієнта Premium Direct від Райфу та даруємо йому смарт-гаджет
Premium Direct – це дистанційний сервіс Преміального рівня, до якого долучилося вже 1000 клієнтів. Ми вдячні кожному за довіру та повсякчас розвиваємо Premium Direct для вас:
покращуємо якість послуг та продуктів, впроваджуваємо інновації, щоб стати банком, сервіси якого рекомендують найчастіше.
«Віримо, що ця перша тисяча клієнтів покладе початок безперервному розвитку якісних фінансових відносин», - Руслан Галушко, начальник управління розвитку Преміум банкінгу.
Як допомагає Premium Direct розповідає Тетяна, тисячний клієнт сервісу: «Банк цінує мій час. Я ніколи не сиджу на одному місці: завжди у відрядженнях, на бізнес-зустрічах по всьому місту. Тому вирішувати фінансові питання хочеться онлайн.
Завдяки дистанційному сервісу Райфу Premium Direct я можу це зробити, де б я не була. Нову платіжну картку мені доставили прямо додому, а з появою персонального менеджера мої запити до банку вирішуються швидко, ефективно та онлайн».
Долучайтеся до Premium Direct від Райфу та самі оцініть всі переваги преміального сервісу.
#RaifNews