В2В-кейс з клієнтського досвіду Райфу із використанням сервіс-дизайну визнано найкращим | Raiffeisen Bank Aval В2В-кейс з клієнтського досвіду Райфу із використанням сервіс-дизайну визнано найкращим #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
В2В-кейс з клієнтського досвіду Райфу із використанням сервіс-дизайну визнано найкращим #11 | Raiffeisen Bank Aval В2В-кейс з клієнтського досвіду Райфу із використанням сервіс-дизайну визнано найкращим #12 | Raiffeisen Bank Aval В2В-кейс з клієнтського досвіду Райфу із використанням сервіс-дизайну визнано найкращим #13 | Raiffeisen Bank Aval В2В-кейс з клієнтського досвіду Райфу із використанням сервіс-дизайну визнано найкращим #14 | Raiffeisen Bank Aval В2В-кейс з клієнтського досвіду Райфу із використанням сервіс-дизайну визнано найкращим #15 | Raiffeisen Bank Aval В2В-кейс з клієнтського досвіду Райфу із використанням сервіс-дизайну визнано найкращим #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
27 Червня 2025

В2В-кейс з клієнтського досвіду Райфу із використанням сервіс-дизайну визнано найкращим

Нагороду та перше місце Райффайзен Банк отримав від KA Group в рамках Ukrainian СХ Excellence 2025.

Райф провів у 2024 році наймасштабнішу трансформацію в своїй історії – централізацію обліку та перехід на єдиний МФО (300335). Це вимагало закриття всіх діючих рахунків клієнтів і відкриття нових.

Зміна охопила 10 000 корпоративних клієнтів, включаючи топ-компанії країни.

«Але замість турбулентності і просто «Вибачте за незручності!», ми обрали шлях глибокого занурення у клієнтський досвід, здійснивши наймасштабніший проєкт сервіс-дизайну. Ми зробили це разом з клієнтами – для клієнтів. Провели дослідження з 100+ клієнтами, проаналізували щоденні сценарії, відчули потреби клієнта і болі, стали на місце клієнта, створили прототипи рішень, валідували їх з клієнтами, і – головне як результат – створили інноваційні сервіси, які перетворили вимушену зміну на нову якість банкінгу», – розповіла Юлія Покровська, керівниця з питань розвитку продуктів Райффайзен Банку для юридичних осіб.

В рамках проєкту ІТ-команда банку створила низку сервісів, що дали всім клієнтам безперервність, прозорість та контроль:

  • Автоматичний роутинг платежів – понад 3 млн транзакцій було перенаправлено на нові реквізити без участі клієнтів.
  • Резервація рахунків – можливість заздалегідь підготуватися до змін.
  • Трекер SWIFT-платежів – прозорість і прискорення валютних операцій, можливість відслідкувати маршрут  вхідного платежу так само, як звичайну посилку.
  • Персоналізована підтримка і плани міграції –  це понад 40 000 дзвінків від сервіс-менеджерів, 12 листів-турботи для кожного клієнта.

Завдяки системному підходу команда Райфу зробила неможливе: централізувала облік, не втративши жодного клієнта і навіть залучивши нових, а технічні зміни перетворила на wow-досвід. Це історія про силу емпатії, сервіс-дизайну та командної роботи.

«Це не просто трансформація. Це революція клієнтського досвіду у B2B-банкінгу.
Дякуємо KA Group за визнання!», – сказала Юлія Покровська.