Сервіс SWIFT GPI – серед найкращих маркетингових кейсів
Сервіс з відслідковування валютних платежів SWIFT GPI відзначено нагородою на конкурсі X-Ray від MMR.ua в номінації Brand Experience.
SWIFT GPI — це інструмент, що дозволяє клієнтам відстежувати міжнародні платежі онлайн у реальному часі. Це як трекінг посилки, тільки замість коробки — гроші. Без дзвінків і очікувань, прямо в інтернет-банкінгу Raiffeisen Business Online.
В умовах воєнного часу після введення валютних обмежень та нових регуляторних правил, через затримки платежів з боку банків-кореспондентів від клієнтів нерідко можна було почути питання на кшталт «Чому гроші ще не надійшли?». Зараз це питання перестало бути проблемою для клієнтів.
Зараз бізнес-клієнт, який працює з іноземними контрагентами, в інтернет-банкінгу в режимі 24/7 бачить, де саме перебуває платіж, які банки задіяні в проведенні платежу, скільки часу триває обробка і навіть чи було стягнуто додаткову комісію.
«Райф забезпечив клієнтам не просто підтримку, а інструмент повного контролю і прозорості. Для розробки нового сервісу було використано методику з сервіс-дизайну, проведено 20 глибинних інтерв’ю з клієнтами та оброблено 1000 онлайн-опитувальників, проведено дослідження ринку, створено карту гіпотез і винайдено рішення», – розповіла Юлія Покровська, керівниця з питань розвитку продуктів корпоративного бізнесу Райффайзен Банку.
«Довіра будується не лише на сервісі, а на впевненості, що твій платіж не зник, а в роботі. Бо коли твої гроші «на зв’язку», бізнес може спати спокійніше, навіть у найтурбулентніші часи. Сьогодні усі наші корпоративні клієнти, які закуповують товари та послуги за кордоном, мають безкоштовний доступ до SWIFT GPI. Для них це не просто зручність – це інструмент виживання, що дозволяє адаптуватись до умов ринку й нових валютних правил, не втрачаючи контроль», – каже Вікторія Солдатова, начальниця управління аналізу та підтримки зовнішньоекономічної діяльності клієнтів Райффайзен Банку.
«Результати говорять самі за себе: кількість звернень в інформаційний центр скоротилася на 50%, зарахування коштів пришвидшилося на 6–24 годин, а рівень задоволеності клієнтів суттєво зріс. Це підтвердження того, що Райф трансформує потреби в дієві рішення. Ми не створюємо цифрові продукти у вакуумі – ми слухаємо бізнес, тестуємо гіпотези і спільно будуємо новий клієнтський досвід», – зазначила Мирослава Сокира, керівниця з питань розвитку дистанційного обслуговування банку.