Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct #3 | Raiffeisen Bank Aval Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct #4 | Raiffeisen Bank Aval
Залишайтеся вдома. Все онлайн у Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct #13 | Raiffeisen Bank Aval Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct #14 | Raiffeisen Bank Aval Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct #15 | Raiffeisen Bank Aval Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct #16 | Raiffeisen Bank Aval Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct #17 | Raiffeisen Bank Aval Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
29 Вересня 2021

Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct

Минуло трішки більше ніж півроку з моменту, як переваги сервісу дистанційної моделі Преміального обслуговування у Райффайзен Банку відчула перша тисяча клієнтів. І ось маємо нове досягнення – тепер уже 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct. Ним став Андрій Кубік. Вітаємо!

«Наявність персонального менеджера, гнучкість при вирішенні моїх запитів до банку – це те, що оптимізує мій час при взаємодії з банком, а наявні сервіси у преміальному пакеті – чудовий бонус під час подорожей», — нам приємно отримувати такий відгук від 2000-ого клієнта, який обрав дистанційну модель Преміального обслуговування.

«Ми вдячні за довіру кожному клієнту, а подібний зворотний зв’язок мотивує та заряджає нас на майбутнє – майбутнє, в якому саме клієнт обирає час, місце, канал та інструмент вирішення фінансових потреб», — коментує Руслан Галушко, начальник управління розвитку Преміум банкінгу Райффайзен Банку.

Долучайтеся до Premium Direct від Райфу та самі оцініть усі переваги преміального сервісу.

Дізнавайтеся більше на сайті банку

#RaifNews