Райффайзен Банк Аваль випустив 300 тисяч ко-бренд карток FISHKA | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль випустив 300 тисяч ко-бренд карток FISHKA #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райффайзен Банк Аваль випустив 300 тисяч ко-бренд карток FISHKA #11 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль випустив 300 тисяч ко-бренд карток FISHKA #12 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль випустив 300 тисяч ко-бренд карток FISHKA #13 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль випустив 300 тисяч ко-бренд карток FISHKA #14 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль випустив 300 тисяч ко-бренд карток FISHKA #15 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль випустив 300 тисяч ко-бренд карток FISHKA #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
15 Травня 2015

Райффайзен Банк Аваль випустив 300 тисяч ко-бренд карток FISHKA

Київ. 15 травня. — Райффайзен Банк Аваль випустив понад 300 тисяч ексклюзивних платіжних ко-бренд карток FISHKA за менш ніж два роки участі у мультипартнерській програмі винагород FISHKA.

На сьогодні клієнти банку — фізичні особи у межах програми FISHKA мають можливість стати власниками платіжних карток Visa Fishka Chip PayWaveта кредитних карток Fishka MasterCard PayPass. Представники малого та середнього бізнесу також можуть долучитися до цієї програми — їм банк пропонує скористатися перевагами кредитних карток Visa Business Fishka Chip PayWave.

Усі картки у межах програми лояльності FISHKA випускаються Райффайзен Банком Аваль із вбудованим чіпом та новітньою технологією безконтактних платежів. Держателі цих карток можуть отримувати бали за розрахунок карткою не тільки у мережі партнерів програми, а й у будь-якому магазині в Україні чи за кордоном, а також при придбанні товарів чи послуг у мережі Інтернет.

Програма FISHKA стартувала у травні 2009 року в мережі автозаправних комплексів «ОККО» як інструмент заохочення клієнтів за придбання товарів і послуг у мережі, а також як додатковий засіб для комунікації з клієнтами. Наразі Програма об’єднує понад три мільйони учасників, котрі отримують додаткову вигоду та винагороди за використання картки під час оплати товарів і послуг у мережах компаній — партнерів програми, серед яких: АЗК «ОККО», Райффайзен Банк Аваль, супермаркети Фуршет, магазин цифрової техніки АЛЛО, Страхова компанія «Універсальна», а також Інтернет-магазини «ШипШина» і Bagland та ресторани A la minute і Pasta Mia.

Детальніше про умови та переваги Програми можна дізнавайтеся на сайті www.myfishka.com. Райффайзен Банк Аваль приєднався до цієї Програми 4 липня 2013 року.