Райффайзен Банк Аваль провів у серпні ще чотири бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль провів у серпні ще чотири бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райффайзен Банк Аваль провів у серпні ще чотири бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу #11 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль провів у серпні ще чотири бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу #12 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль провів у серпні ще чотири бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу #13 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль провів у серпні ще чотири бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу #14 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль провів у серпні ще чотири бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу #15 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль провів у серпні ще чотири бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
07 Вересня 2016

Райффайзен Банк Аваль провів у серпні ще чотири бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу

Київ. 6 вересня. — Райффайзен Банк Аваль провів у Одесі, Полтаві, Чернівцях та Миколаєві семінари для клієнтів сегменту малого та мікробізнесу в рамках проекту «Академія бізнесу від Райффайзен Банку Аваль: семінари з питань бізнес-діяльності».

«Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль — це програма підтримки малого та мікробізнесу. Основна мета зустрічей у форматі бізнес-семінарів — побудова партнерської довготривалої співпраці банку з клієнтами. У партнерстві з фахівцями Міжнародної фінансової корпорації (IFC, одна з п’яти інституцій Групи Світового банку) було розроблено тематики семінарів, які на сьогодні охоплюють шість напрямків.

Формат круглих столів із актуальних питань ведення бізнесу передбачає:

 інформаційно-консультативну підтримку клієнтів малого та мікробізнесу;

 допомогу у впровадженні прогресивних методів та практик безпосередньо в поточній бізнес-діяльності представників малого та мікробізнесу країни.

«Оптимізація оборотного капіталу: управління бізнес-циклами та ліквідністю» — такою була тема бізнес-зустрічі у Миколаєві, темі «Оптимізація витрат: оцінка інвестиційних рішень» було присвячено зустрічі у Полтаві, Чернівцях та Одесі.

Спілкування, додаткова інформація, історії успіху, обговорення прогресивних сучасних практик, практичні аспекти щодо адаптації світового досвіду до українських реалій — ключові складові зустрічей банку з підприємцями в форматі бізнес-семінару. Учасниками семінарів стали не лише клієнти Райффайзен Банку Аваль, а й представники малого бізнесу, які на момент проведення семінарів не співпрацюють із банком.

Провели бізнес-семінари співробітники Райффайзен Банку Аваль, які пройшли відповідну підготовку у IFC, мають багаторічний банківський досвід та тривалий час співпрацюють із клієнтами малого та мікробізнесу: у Миколаєві — Ліана Арзуманян та Любов Побережна, у Чернівцях — Альона Пузанкова та Віктор Хомицький, у Полтаві — Олена Іванова, Катерина Приходько та Наталя Кузовкова, в Одесі — Дмитро Ульянов та Любов Побережна.

Учасниця бізнес-семінару в Миколаєві Олена Філатова, головний бухгалтер Комунального підприємства «Миколаївська обласна друкарня» (друк рекламних матеріалів та книжок, клієнт Райффайзен Банку Аваль із 2012 року) поділилася своїми враженнями: «На семінарі присутня вперше, але чула позитивні відгуки від нашого директора, який вже брав участь у попередньому бізнес-навчанні. Для бухгалтера ця тема не є новою, але в процесі обговорення з іншими учасниками мені було корисно почути їхню думку. Навіть маючи значний досвід, завжди є що почерпнути та в майбутньому запровадити в роботі, щось змінити та покращити, вийти за рамки щоденного, деякі речі пригадати, обговорити з іншими бухгалтерами та бізнесменами — це корисно та важливо. Подібні зустрічі сприяють також кращому розумінню клієнтом банку, а банком – клієнта, що допомагає говорити в подальшому «однією мовою» та рухатися в одному напрямку».

Участь у бізнес-семінарі на Полтавщині взяв підприємець Володимир Діденко, директор та власник ТОВ «Авалон-ДП» (торгівля запчастинами до сільгосптехніки та навісним обладнанням, клієнт Райффайзен Банку Аваль із лютого 2016 року). Він зауважив: «На жаль, не завжди є час на відвідування тренінгів, курсів, семінарів, хоча і відчуваю в цьому потребу. Особливо в наш час змін, досвід та знання — це рушійна сила для бізнесу. Ось і в цьому випадку взяти участь у бізнес-семінарі вирішив в останню хвилину. І дуже собі за це вдячний! Зустріч виявилася дійсно цікавою, тема — нагальною та змістовною. Особисто мені були цікаві логіка та алгоритм розрахунків під час ухвалення рішення щодо впровадження інвестиційних проектів. Звернув увагу на декілька моментів, які не завжди належно береш до уваги (наприклад: врахування ПДВ під час розрахунків прибутку), деякі розрахунки здивували і довели, що навіть незначне упущення може призвести до значних втрат. Вдячний Райффайзен Банку Аваль за отриману інформацію та цікаве спілкування. Коли банк та клієнт мають спільне бачення — це вірний шлях, особливо в сучасних умовах».

Говорить Олег Білявець, учасник бізнес-семінару в Чернівцях, очолює ТОВ «Агрокрай» (вирощування сільгоспкультур, обслуговується в Райффайзен Банку Аваль із 2006 року): «Запрошення банку прийняв із задоволенням. Про це, зокрема, свідчить моя присутність на семінарі в Чернівцях, хоча бізнес мій знаходиться на території Хмельницької області. Почутим зацікавився, хоча розрахункова частина інвестиційної привабливості проекту була непростою — об’ємна деталізація розрахунків. На перший погляд це може здатися зайвим у межах п’ятигодинного семінару, але тільки на перший погляд. Прорахунки до найменших дрібниць дають змогу зрозуміти, що іноді результати можуть бути неочікуваними. Зустріч із банківськими співробітниками у такому форматі відбулася в моїй практиці вперше. Хочу їм подякувати за професіоналізм».

На семінарі в Одесі була присутня Євгенія Видова, представник ПП Лужецька (оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування), яка відзначила високий професійний рівень заходу та поділилася своїми враженнями: «У Райффайзен Банку Аваль наше підприємство не обслуговується, але про його бізнес-заходи чула від своїх партнерів (один із яких відвідав всі шість семінарів, які пропонував банк у рамках цієї ініціативи). Особисто я цікавлюся такими речами, мені подобаються фінансові освітні програми. Якщо говорити конкретно про висвітлену під час бізнес-семінару теми, то це було глибоко та практично. Загалом, виконання практичних завдань — дієвий спосіб отримати користь, погляд на одні й ті самі речі з різних боків, що стає гарним помічником під час впровадження нових проектів. А на цьому заході була можливість дізнатися думки інших бізнесменів та співробітників банку. Це стимулює та допомагає».

Райффайзен Банк Аваль і надалі впроваджуватиме програму бізнес-семінарів для клієнтів малого та мікробізнесу.

Стати учасником бізнес-семінару клієнтам малого та мікробізнесу дуже просто. Для цього необхідно зареєструватися:

 зателефонувавши до Інформаційного центру для клієнтів малого та мікробізнесу банку;

 звернувшись до менеджера малого/мікробізнесу, начальника відділення, працівників сегменту малого/мікробізнесу дирекції;

 на Інтернет-порталі «Мій бізнес» (тут розміщено графік проведення бізнес-семінарів на квартал, зазначено дати, теми та місця проведення).

Графік проведення заходів на поточний квартал можна переглянути на сайті банку. Запрошуємо до участі!

Бізнес починається з ідеї! Успіх наших клієнтів — наш успіх!