Райффайзен Банк Аваль пропонує підприємцям безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж 3 місяців | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль пропонує підприємцям безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж 3 місяців #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райффайзен Банк Аваль пропонує підприємцям безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж 3 місяців #11 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль пропонує підприємцям безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж 3 місяців #12 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль пропонує підприємцям безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж 3 місяців #13 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль пропонує підприємцям безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж 3 місяців #14 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль пропонує підприємцям безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж 3 місяців #15 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль пропонує підприємцям безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж 3 місяців #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
21 Вересня 2016

Райффайзен Банк Аваль пропонує підприємцям безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж 3 місяців

Київ. 21 вересня.— Райффайзен Банк Аваль запрошує нових клієнтів малого та середнього бізнесу до співпраці та пропонує їм безкоштовне відкриття рахунку та обслуговування впродовж перших трьох місяців у межах акції «Спробуйте з нами!».

Для участі в акції необхідно стати клієнтом Райффайзен Банку Аваль, обравши пакети послуг «Максимальні рішення» чи «Електронний».

При відкритті поточного рахунку у межах цієї акції клієнти безкоштовно отримають наступні послуги:

• відкриття поточного рахунку (у національній або іноземній валюті);

• внесення та перерахунок готівки (у національній та іноземній валютах);

• вхідні та вихідні перекази (у національній та іноземній валютах);

• підключення до системи «Клієнт-Банк»;

• «SMS-інформування» – надання інформації щодо залишку на рахунку у вигляді SMS-повідомленнь;

• «Регулярний бізнес-платіж» – перерахування доступного залишку або фіксованої суми за дорученням клієнта, згідно зі встановленим регламентом;

•«Виписка на e-mail» – отримання виписки про стан рахунку на електронну адресу;

• надання паперової виписки про стан рахунку;

• довідка про відкриття поточного рахунку (надається в день відкриття рахунку).

Детальнішу інформацію можна дізнатися на сайті банку, у відділеннях та в Інформаційному центрі для клієнтів малого та середнього бізнесу по телефону: 0 (800) 505-045.