Райф та «Як ти, брате?» розробили посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни» | Raiffeisen Bank Aval Райф та «Як ти, брате?» розробили посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни» #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райф та «Як ти, брате?» розробили посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни» #11 | Raiffeisen Bank Aval Райф та «Як ти, брате?» розробили посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни» #12 | Raiffeisen Bank Aval Райф та «Як ти, брате?» розробили посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни» #13 | Raiffeisen Bank Aval Райф та «Як ти, брате?» розробили посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни» #14 | Raiffeisen Bank Aval Райф та «Як ти, брате?» розробили посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни» #15 | Raiffeisen Bank Aval Райф та «Як ти, брате?» розробили посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни» #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
11 Грудня 2024

Райф та «Як ти, брате?» розробили посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни»

У листопаді Райффайзен Банк спільно з волонтерським проєктом «Як ти, брате?» та військовим психологом Антоном Семеновим презентували посібник «Тактична комунікація для бізнесу: клієнтський сервіс під час війни».

Якісна комунікація бізнесу сьогодні – це не лише про конкурентну перевагу, а й про соціальну відповідальність. Після 24 лютого 2022 року всі ми змінилися. Повітряні тривоги, ракетні обстріли, блекаути та щоденна невизначеність стали новою реальністю.

У таких умовах бізнес має не лише забезпечувати свою діяльність, а й підтримувати людей — клієнтів і працівників. Саме для цього створено «Тактичну комунікацію для бізнесу» — посібник, що пропонує зрозумілі й практичні інструменти для побудови ефективної взаємодії, зокрема з військовими, ветеранами, людьми, які пережили травматичний досвід війни.

Про що та для чого цей посібник?

Це практичний довідник із чіткими алгоритмами для вирішення реальних бізнес-ситуацій, що виникають в умовах війни. У посібнику зібрано найкращі практики українського бізнесу, які розуміють важливість якісної комунікації та забезпечують її.

Посібник сприяє:

  • краще розуміти клієнтів та їхні потреби,
  • зберігати високу якість взаємодії та комунікації,
  • підтримувати морально-психологічний стан і працівників, і споживачів.

Де знайти посібник та як його отримати?

Посібники вже надруковано накладом 10 тисяч примірників за підтримки Райффайзен Банку. Половина з них вирушила до відділень банку по всій Україні. Кожен охочий зможе знайти посібник у відділенні: прочитати або взяти з собою за потреби безкоштовно.

Довідка:

«Як ти, брате?» — це волонтерський проєкт, що збирає та поширює дієві алгоритми комунікації під час війни. Їхня місія — допомогти військовим і цивільним українцям знаходити спільну мову, підтримувати одне одного та будувати міцні стосунки навіть у найважчі часи.