Ідентифікація для юридичних осіб та підприємців у Raiffeisen Business Online | Raiffeisen Bank Aval Ідентифікація для юридичних осіб та підприємців у Raiffeisen Business Online #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Ідентифікація для юридичних осіб та підприємців у Raiffeisen Business Online #11 | Raiffeisen Bank Aval Ідентифікація для юридичних осіб та підприємців у Raiffeisen Business Online #12 | Raiffeisen Bank Aval Ідентифікація для юридичних осіб та підприємців у Raiffeisen Business Online #13 | Raiffeisen Bank Aval Ідентифікація для юридичних осіб та підприємців у Raiffeisen Business Online #14 | Raiffeisen Bank Aval Ідентифікація для юридичних осіб та підприємців у Raiffeisen Business Online #15 | Raiffeisen Bank Aval Ідентифікація для юридичних осіб та підприємців у Raiffeisen Business Online #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
19 Травня 2020

Ідентифікація для юридичних осіб та підприємців у Raiffeisen Business Online

Зручно і безпечно – повторна ідентифікація у новому Raiffeisen Business Online.

З турботою про наших клієнтів пропонуємо пройти повторну ідентифікацію онлайн.

Ідентифікація у 3 кроки:

  • Зареєструйтеся у новому Raiffeisen Business Online без відвідування відділення банку з використанням ключа кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП; раніше - ЕЦП АЦСК).
  • Заповніть опитувальник та підготуйте інформацію відповідно до переліку документів.
  • Надішліть у банк через систему Raiffeisen Business Online заповнений опитувальник та необхідні документи, дотримуючись інструкції, та чекайте на відповідь співробітника банку.

Якщо у вас відбулися зміни в переліку осіб, котрі мають право розпоряджатися рахунками компанії, необхідно надати оновлені документи у відділення та пройти верифікацію всіх підписантів і, в разі необхідності, оновити ключі КЕП.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ

Для юридичних осіб

Обов’язково надається:

  • Опитувальник встановленої форми.
  • Баланс (форма №1) та звіт про фінансові результати (форма №2) за останній звітний рік із відміткою контролюючого органу про отримання документів або квитанцією.
  • Лист про структуру власності та її схематичне зображення.

У випадку зміни в раніше поданих до банку документах надати оновлені документи:

  • Документи щодо зміни структури власності, в т.ч. кінцевих бенефіціарних власників (контролерів);
  • Документи щодо внесення змін до установчих/реєстраційних документів (опис до статуту, протокол тощо);
  • Оновлені документи у разі закінчення строку (припинення) дії/ втрати чинності/визнання недійсними поданих до банку документів (щодо призначення уповноважених осіб, довіреності, доручення, зміни переліку уповноважених осіб/представників клієнта, зміни ідентифікаційних даних уповноважених осіб/представників клієнта).

Для фізичних осіб – підприємців

Обов’язково надається:

  • Опитувальник встановленої банком форми.
  • Документи, що підтверджують регулярний дохід: податкова декларація про майновий стан і доходи (за останній звітний рік)/ податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи – підприємця за останній звітний період.

У разі зміни в раніше поданих до банку документах:

  • закінчення строку (припинення) дії/ втрати чинності/визнання недійсними поданих до банку документів (паспортного документу, довіреностей, доручень, зміни ідентифікаційних даних довірених осіб клієнта).

Пам’ятка передачі документів для повторної ідентифікації в Raiffeisen Business Online.

Ми допомагаємо бути онлайн.

Ваш бізнес-партнер – Райффайзен Банк Аваль