Фестиваль «Відкрита ніч», учергове підтриманий Райффайзен Банком Аваль, вийшов на нові обрії
Київ. 30 червня. — Глядачі на понад 50 майданчиках (12 із яких знаходилися за кордоном, а 9 — у зоні проведення антитерористичної операції) у минулі вихідні мали змогу ознайомитися із конкурсною програмою фестивалю молодого українського кіно «Відкрита ніч», що відбувся цього року вже 18-ий раз поспіль. Райффайзен Банк Аваль утретє виступив генеральним спонсором фестивалю.
Окрім збільшення вдвічі, порівняно з минулим роком, кількості майданчиків для перегляду, цьогорічний фестиваль відзначився й іншими нововведеннями. Так, час проведення фесту було розширено з 1 дня і 1 ночі до 2 днів та 1 ночі. Окрім традиційного фестивального показу, у програмі був перегляд найкращих студентських фільмів із Європи, майстер-класи від провідних українських і європейських митців та пітчинг ідей для нових українських телесеріалів від компанії 1+1 медіа.
«Із кожним роком фестиваль «Відкрита ніч» набуває кращої якості», — зазначив на прес-конференції, присвяченій відкриттю фестивалю, голова правління Райффайзен Банку Аваль Володимир Лавренчук. «Нам приємно, що наш банк має відношення до цієї унікальної мистецької події», — додав він.
«Відкрита ніч» — фестиваль, покликаний щораз відкривати нові українські імена у галузі кінематографу та телевізійного виробництва. Його було започатковано у 1997 році відомим українським кінорежисером Михайлом Іллєнком. Традиційно кінофест проводиться у Києві в ніч з останньої суботи червня.