Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику | Raiffeisen Bank Aval Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику #11 | Raiffeisen Bank Aval Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику #12 | Raiffeisen Bank Aval Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику #13 | Raiffeisen Bank Aval Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику #14 | Raiffeisen Bank Aval Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику #15 | Raiffeisen Bank Aval Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
23 Червня 2015

Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику

Київ. 23 червня. — Райффайзен Банк Аваль пропонує переглянути короткий відеоролик, присвячений перевагам користування пакетом послуг «Преміальний 2.0».

Відео знаходиться тут.

У рамках пакету «Преміальний 2.0» клієнти можуть:
• безкоштовно отримати до 4 преміальних карток класу Platinum;
• без комісій поповнювати рахунок;
• без комісій отримувати готівку у будь-яких банкоматах і в Україні, і за кордоном;
• легко та зручно управляти рахунком за допомогою Інтернет-банкінгу для фізичних осіб — системи «Райффайзен Онлайн», а також послуги «Мобільний банкінг».

Із пакетом «Преміальний 2.0» подорожі стануть зручнішими та комфортнішими завдяки додатковим сервісам та послугам:

  •  Priority Pass — безкоштовне відвідування VIP-зон у міжнародних аеропортах по всьому світу;
  •  «Консьєрж-сервіс» — цілодобова інформаційно-сервісна підтримка (замовлення квитків, бронювання номерів у готелях, допомога в оформленні віз, догляд за оселею тощо);
  •  програма лояльності SmartSky — накопичення миль за розрахунки платіжною карткою та обмін їх на авіаквитки або подарункові сертифікати;
  •  страховий поліс для подорожуючих за кордон;
  •  спеціальні пропозиції та знижки за програмою «Світ привілеїв Visa» та партнерів банку.

Детальнішу інформацію про переваги та привілеї для тих клієнтів Райффайзен Банку Аваль, які обрали для себе програми преміум-обслуговування, можна дізнатися на сайті банку у розділі Послуги приватним особам /Преміум обслуговування/ Пакет послуг «Преміальний 2.0».

Звертайтеся у відділенні до Преміум-менеджера Райффайзен Банку Аваль або телефонуйте в центр підтримки Преміум-клієнтів банку по одному з телефонів: 0 800 500 501 та 0 (44) 590 56 00 та призначте зустріч у зручний для Вас час.