Дізнайтеся про переваги пакету послуг «Преміальний 2.0» від Райффайзен Банку Аваль у новому відеоролику
Київ. 23 червня. — Райффайзен Банк Аваль пропонує переглянути короткий відеоролик, присвячений перевагам користування пакетом послуг «Преміальний 2.0».
Відео знаходиться тут.
У рамках пакету «Преміальний 2.0» клієнти можуть:
• безкоштовно отримати до 4 преміальних карток класу Platinum;
• без комісій поповнювати рахунок;
• без комісій отримувати готівку у будь-яких банкоматах і в Україні, і за кордоном;
• легко та зручно управляти рахунком за допомогою Інтернет-банкінгу для фізичних осіб — системи «Райффайзен Онлайн», а також послуги «Мобільний банкінг».
Із пакетом «Преміальний 2.0» подорожі стануть зручнішими та комфортнішими завдяки додатковим сервісам та послугам:
- Priority Pass — безкоштовне відвідування VIP-зон у міжнародних аеропортах по всьому світу;
- «Консьєрж-сервіс» — цілодобова інформаційно-сервісна підтримка (замовлення квитків, бронювання номерів у готелях, допомога в оформленні віз, догляд за оселею тощо);
- програма лояльності SmartSky — накопичення миль за розрахунки платіжною карткою та обмін їх на авіаквитки або подарункові сертифікати;
- страховий поліс для подорожуючих за кордон;
- спеціальні пропозиції та знижки за програмою «Світ привілеїв Visa» та партнерів банку.
Детальнішу інформацію про переваги та привілеї для тих клієнтів Райффайзен Банку Аваль, які обрали для себе програми преміум-обслуговування, можна дізнатися на сайті банку у розділі Послуги приватним особам /Преміум обслуговування/ Пакет послуг «Преміальний 2.0».
Звертайтеся у відділенні до Преміум-менеджера Райффайзен Банку Аваль або телефонуйте в центр підтримки Преміум-клієнтів банку по одному з телефонів: 0 800 500 501 та 0 (44) 590 56 00 та призначте зустріч у зручний для Вас час.