Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #11 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #12 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #13 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #14 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #15 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
02 Березня 2018

Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету

Житомир. 2 березня. — Працівники Райффайзен Банку Аваль та компанії Visa нещодавно провели спільний тренінг із питань фінансової грамотності для студентів другого курсу Житомирського національного аграрного університету.

Тренінг відбувся у приміщенні Житомирського операційного центру Райффайзен Банку Аваль.

Його учасниками стали 23 студенти факультету «Економіки та менеджменту». На тренінгу обговорювалися особливості започаткування та ведення підприємницької діяльності, переваги та складнощі власної справи, а також рецепти успіху. Крім того, учасники дізналися про сучасні методи розрахунків та можливості безконтактних операцій.

Цей захід викликав велику зацікавленість студентів, які брали активну участь в обговоренні актуальних для них питань. Вони охоче висловлювали свої думки, ділилися ідеями та планами на майбутнє.

Найактивніших учасників тренінгу нагородили брендованою продукцією від компанії Visa.