Як підготувати сайт до новорічних продажів #3 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати сайт до новорічних продажів #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Як підготувати сайт до новорічних продажів #13 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати сайт до новорічних продажів #14 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати сайт до новорічних продажів #15 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати сайт до новорічних продажів #16 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати сайт до новорічних продажів #17 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати сайт до новорічних продажів #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
28 Листопада 2019

Як підготувати сайт до новорічних продажів

Передноворічний святковий ажіотаж потрібно використовувати по максимуму. Але щоб це вдалося, необхідно попрацювати в двох напрямках: перевірити технічну готовність сайту і провести оптимізацію.

Віталій Цуд, генеральний директор SEO-studio.ua, розповів виданню Ліга нет про те, якими методами буде найефективніше цього досягти. Пропонуємо найкорисніше з даного матеріалу.

«Заморожування» коду сайту

Визначте термін, після якого можна вносити зміни в код. Якщо у святковий період виявиться помилка в коді, це може істотно зменшити кількість конверсій, а швидко усунути проблему буде неможливо. Вимушена пауза в роботі сайту дасть сигнал пошуковим системам, що сайт в розробці. Це негативно позначиться на позиціях у пошуковій видачі.

Зробіть новорічні та різдвяні URL

Для SEO важливе значення мають ваші URL-адреси. Сторінки, що створені спеціально для новорічного просування, викликають довіру як у пошуковиків, так і у користувачів.

Cайт має бути готовий до зростання відвідуваності.

Потрібно перевірити адаптивність сайту до мобільних пристроїв, простоту інтерфейсу і швидкість завантаження. На етапі підготовки до свят перевірте швидкість завантаження сайту (Pingdom.com) і його продуктивність. Щоб уникнути зниження швидкості, доцільно взяти на святковий період більш розширений тариф хостингу.

Перевірка індексації

Перевірте, чи немає дублюючих сторінок, як в цілому проіндексований сайт. Більшість інтернет-магазинів не видаляють сторінки з товарами, яких немає в наявності. Скоріш за все, пошуковики приберуть такі сторінки із загального індексу. Тому якщо ви плануєте продавати ці товари в святковий період, завчасно підготуйте їх сторінки до індексації.

Новорічний пошуковий маркетинг

Не забудьте повідомити про свої акційні пропозиції: вкажіть дату і час початку акції, помістіть на сторінках сайту лічильник відліку часу, що залишився до кінця новорічного пропозиції.

Використовуйте торішню новорічну сторінку

Недоцільно створювати нову сторінку під свята, якщо у вас є торішня проіндексована сторінка. Поновіть контент, перевірте актуальність термінів і товарних категорій. Таким чином, ви не лише збережете рейтинг своєї новорічної сторінки, але й будете нарощувати його з року в рік.

Аналіз «новорічних» ключових слів

Аналіз ключових слів потрібно робити регулярно, в святковому купівельному ажіотажі це ще актуальніше. На основі отриманих релевантних святкових запитів (бажано ключові слова і фрази з «довгими хвостами») проведіть аналіз свого сайту: чи є у вас посадочні сторінки, відповідні їм.

Використовуйте досвід минулих років

Ще раз вивчіть аналітику. Які товари найбільше купували в минулі роки? Доповніть посадочні сторінки якісними і корисними оглядами за цими категоріями, активізуйте збір відгуків, додайте мікророзмітки.

Впровадьте розширені сніппети

Сніппет - це короткий опис сторінки в пошуковій видачі. Його завдання - стимулювати користувача до переходу на сторінку. Придумайте святкові, креативні, оригінальні сніппети і символи - це приверне увагу потенційних покупців.