Як підготувати сайт до новорічних продажів
Передноворічний святковий ажіотаж потрібно використовувати по максимуму. Але щоб це вдалося, необхідно попрацювати в двох напрямках: перевірити технічну готовність сайту і провести оптимізацію.
Віталій Цуд, генеральний директор SEO-studio.ua, розповів виданню Ліга нет про те, якими методами буде найефективніше цього досягти. Пропонуємо найкорисніше з даного матеріалу.
«Заморожування» коду сайту
Визначте термін, після якого можна вносити зміни в код. Якщо у святковий період виявиться помилка в коді, це може істотно зменшити кількість конверсій, а швидко усунути проблему буде неможливо. Вимушена пауза в роботі сайту дасть сигнал пошуковим системам, що сайт в розробці. Це негативно позначиться на позиціях у пошуковій видачі.
Зробіть новорічні та різдвяні URL
Для SEO важливе значення мають ваші URL-адреси. Сторінки, що створені спеціально для новорічного просування, викликають довіру як у пошуковиків, так і у користувачів.
Cайт має бути готовий до зростання відвідуваності.
Потрібно перевірити адаптивність сайту до мобільних пристроїв, простоту інтерфейсу і швидкість завантаження. На етапі підготовки до свят перевірте швидкість завантаження сайту (Pingdom.com) і його продуктивність. Щоб уникнути зниження швидкості, доцільно взяти на святковий період більш розширений тариф хостингу.
Перевірка індексації
Перевірте, чи немає дублюючих сторінок, як в цілому проіндексований сайт. Більшість інтернет-магазинів не видаляють сторінки з товарами, яких немає в наявності. Скоріш за все, пошуковики приберуть такі сторінки із загального індексу. Тому якщо ви плануєте продавати ці товари в святковий період, завчасно підготуйте їх сторінки до індексації.
Новорічний пошуковий маркетинг
Не забудьте повідомити про свої акційні пропозиції: вкажіть дату і час початку акції, помістіть на сторінках сайту лічильник відліку часу, що залишився до кінця новорічного пропозиції.
Використовуйте торішню новорічну сторінку
Недоцільно створювати нову сторінку під свята, якщо у вас є торішня проіндексована сторінка. Поновіть контент, перевірте актуальність термінів і товарних категорій. Таким чином, ви не лише збережете рейтинг своєї новорічної сторінки, але й будете нарощувати його з року в рік.
Аналіз «новорічних» ключових слів
Аналіз ключових слів потрібно робити регулярно, в святковому купівельному ажіотажі це ще актуальніше. На основі отриманих релевантних святкових запитів (бажано ключові слова і фрази з «довгими хвостами») проведіть аналіз свого сайту: чи є у вас посадочні сторінки, відповідні їм.
Використовуйте досвід минулих років
Ще раз вивчіть аналітику. Які товари найбільше купували в минулі роки? Доповніть посадочні сторінки якісними і корисними оглядами за цими категоріями, активізуйте збір відгуків, додайте мікророзмітки.
Впровадьте розширені сніппети
Сніппет - це короткий опис сторінки в пошуковій видачі. Його завдання - стимулювати користувача до переходу на сторінку. Придумайте святкові, креативні, оригінальні сніппети і символи - це приверне увагу потенційних покупців.