Трансформація банківського обслуговування бізнес-клієнтів - як Банку і Клієнту стати партнерами? #3 | Raiffeisen Bank Aval Трансформація банківського обслуговування бізнес-клієнтів - як Банку і Клієнту стати партнерами? #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Трансформація банківського обслуговування бізнес-клієнтів - як Банку і Клієнту стати партнерами? #13 | Raiffeisen Bank Aval Трансформація банківського обслуговування бізнес-клієнтів - як Банку і Клієнту стати партнерами? #14 | Raiffeisen Bank Aval Трансформація банківського обслуговування бізнес-клієнтів - як Банку і Клієнту стати партнерами? #15 | Raiffeisen Bank Aval Трансформація банківського обслуговування бізнес-клієнтів - як Банку і Клієнту стати партнерами? #16 | Raiffeisen Bank Aval Трансформація банківського обслуговування бізнес-клієнтів - як Банку і Клієнту стати партнерами? #17 | Raiffeisen Bank Aval Трансформація банківського обслуговування бізнес-клієнтів - як Банку і Клієнту стати партнерами? #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
26 Листопада 2019

Трансформація банківського обслуговування бізнес-клієнтів - як Банку і Клієнту стати партнерами?

Оксана Куцоконь, директор департаменту бізнес банкінгу Райффайзен Банку Аваль розповіла про нові тренди в обслуговуванні бізнес-клієнтів і нових пакетних пропозиціях Банку для клієнтів малого та мікро бізнесу.

Чи змінився бізнес і його вимоги до банківського облуговування за останні роки?

Ми живемо в дуже динамічний і непростий час, так як величезні виклики стоять як перед банківським сектором, так і перед бізнесом. Малий і мікро бізнес в Україні стрімко розвивається, вчиться, модернізується і все частіше шукає додаткові можливості і сервіси, які допомогли б вести бізнес простіше, економічніше, більш ефективно. Насьогодні бізнес очікує від Банків не тільки можливість проведення фінансових операцій, але все більше цікавиться продуктами і сервісами, які допомагають вести і розвивати бізнес. Для нас дуже важливо відповідати очікуванням наших клієнтів, тому Райффайзен Банк Аваль, як один з лідерів обслуговування клієнтів малого та мікро бізнесу, оновив свою сервісну модель для таких клієнтів і пропонує нову лінійку пакетів, в якій кожен клієнт знайде не тільки оптимальний для його бізнесу набір послуг і продуктів, а й додаткові сервіси та переваги.

У чому переваги нових сервісних пакетів для МСБ?

Насьогодні пропозиція пакетного обслуговування клієнтів малого та мікро бізнесу від Райффайзен Банку Аваль по суті є унікальним, бо ми пропонуємо не просто пакет послуг, а й пропонуємо всім нашим клієнтам стати частиною сучасної бізнес-спільноти, користуватися набором послуг і сервісів достатнім для задоволення потреб кожного бізнес-клієнта, користуватися чат-ботом і бізнес консьєрж-сервісом, отримувати додаткові товари і послуги за зниженою вартістю, користуватися знижками від партнерів.

Нова лінійка пакетів для клієнтів малого та мікро бізнесу від Райффайзен Банку Аваль включає в себе 4 пакети з різним набором продуктів і сервісів. Кожен клієнт знайде для себе найоптимальніший варіант в залежності від своїх потреб і рівня запланованої співпраці з Банком - від ведення бізнесу з єдиним рахунком дебетної картки до преміального обслуговування персональним менеджером, який буде вирішувати всі питання бізнес-клієнта, пов'язані з банківськими продуктами і сервісами.

Якщо говорити про пакетні пропозиції, які з них є найпростішими, а які, навпаки, мають унікальні характеристики?

Найпростіший пакет в Райффайзен Банку Аваль - «Бізнес Старт». Це пакет, який достатній для ведення бізнесу за допомогою платіжної картки. Він підходить найбільше підприємцям, які починають свій бізнес, користуються простими банківськими сервісами та рідко приходять в Банк. При необхідності клієнт може отримати також і кредитну карту. Ціна цього пакета складає всього 100 грн у місяць. А при здійсненні 10 і більше безготівкових операцій за рахунком вартість обслуговування складе всього 50 грн Це і є той дисконт-підхід, про який я говорила вище. В рамках цього пакету є доступ до інфо-підтримки в чат-боті банку і до безкоштовного додатку від партнера банку YouControl (додаток для моніторингу стану бізнес-партнерів), а також має можливість застрахуватися від нещасного випадку (доступна страхова сума від 150 тис.грн).

Якщо ваш бізнес активно розвивається, росте і потребує більшого переліку банківських продуктів та сервісів, тоді для вас буде актуальним пакет для базових потреб - «Бізнес Класик». Крім карткового рахунку тут доступний і розрахунковий рахунок в гривні. Доступні операції з касою, онлайн банкінг, беззаставне кредитування. Також, як і у всій лінійці пакетів, є доступ до інформаційного чат-боту і з додатком YouControl.

А ось застрахуватися від нещасного випадку (доступна страхова сума від 150 тис.грн) Можна вже за спеціальними цінами нижче стандартних пропозицій. Вартість обслуговування в рамках цього пакету - 150 грн у місяць. А нові клієнти можуть користуватися ним безкоштовно протягом цілих 3 місяців.

Якщо вашій компанії необхідно проведення валютних розрахунків, валютообмінних операцій, і існує велика кількість касових операцій, а також необхідність у кредитуванні на велику суму, тоді я рекомендую скористатися пакетом «Бізнес Комфорт». Він включає в себе відкриття розрахункового рахунку в національній та іноземній валютах, дебетову карту для бізнесу, можливість отримання беззаставних і заставних кредитів, онлайн банкінг, інформаційний чат-бот і унікальний на ринку бізнес консьєрж-сервіс, в якому є можливість отримати щомісячні професійні консультації та послуги заздалегідь оплачені банком.

Тарифи на операції в рамках пакету «Бізнес Комфорт» вже набагато привабливіші, що дасть клієнту можливість щодня економити. Тут також існує можливість страхування за спеціальними цінами зі страховою сумою вже на 300 тис. грн. Для нових клієнтів теж є можливість спробувати всі переваги цього пакету протягом 3 місяців безкоштовно.

Нові пакети Райффайзен Банку Аваль, які діють з травня 2019 року і пакет «Бізнес Комфорт» виявився в номінації «Вибір клієнтів». Вартість обслуговування в рамках цього пакету всього 350 грн. у місяць. Але якщо клієнт має на своїх рахунках залишки не менше 50 тис.грн в місяць, то не дивлячись на кращі тарифи і передплачений консьєрж-сервіс, клієнт отримує дисконт і платить як за звичайний пакет - всього 200 грн на місяць.

Хотілося б відзначити унікальний у багатьох відносинах преміальний бізнес пакет - «Бізнес Еліт +». Він призначений для солідних компаній і клієнтів, які потребують преміальне обслуговування з найвищим пріоритетом. Насьогодні тільки Райффайзен Банк Аваль пропонує бізнес-клієнтам преміальний пакет і преміальне обслуговування, яке вже традиційно існує для багатих клієнтів фізичних осіб. Тарифи на касові операції дешевше базових, онлайн банкінгінг, всі зовнішні платежі теж безкоштовні, що істотно заощаджує клієнту витрати на ведення бізнесу. Страхова сума - вже 600 тис., ціни на страхування - спеціальні.

Крім кредиту без застави, бізнес отримує можливість перед-розрахованого загального кредитного ліміту і доступ до швидкого фінансування, можливість проведення валютних операцій, персонального преміального менеджера, доступ до сервісу «Бізнес-навігація», а також можливість скористатися унікальним бізнес Консьєрж-сервісом і навіть відкрити преміальну бізнес-карту VISA Platinum.

Також без обмежень можна користуватися інформаційним чат-ботом банку і доступом до вже згаданого сервісу YouControl. Вартість обслуговування в рамках цього пакету - 950 грн в місяць, але вартість набору послуг і знижок в цьому пакеті перевищує ціну в 5 разів. При цьому умова дисконту тут теж існує. При середньомісячних залишках на поточному рахунку від 150 тис.грн (Або кредиті на суму понад 300 тис.грн.), Бізнес-клієнт отримає можливість платити за преміальний пакет як за звичайний - всього 200 грн у місяць.

А в чому саме полягає унікальність цього пакету?

Клієнт отримує преміальну зону обслуговування в Діджитал-відділеннях банку в великих містах України і до мобільного персонального менеджера в менших містах. З преміальної бізнес-картою VISA Platinum клієнт з пакетом «Бізнес Еліт +» отримує безкоштовний доступ до fast track і lounge zone в аеропортах. Прошу звернути увагу, що згідно з нашою нової стратегії, чим вищий клас пакета, тим привабливіші тарифи, менше відсотки за зняття готівки, вартість платежу в інтернет-банкінгу.

У чому особливість бізнес консьєрж-сервісу, про який ви говорили?

Для клієнтів з вищим класом обслуговування ми представили унікальну послугу «бізнес консьєрж-сервіс» - абсолютно новий для ринку підхід, коли преміальне індивідуальне обслуговування з приватним клієнтом перенесено в формат бізнес-відносин. Наприклад, компанія представлена директором / власником або бухгалтером. З «Консьєрж-сервісом» такий представник компанії отримує просто найкращого помічника для вирішення особистих питань: організації поїздок, бронювання квитків, реєстрацій на рейси, вибір товарів і покупки, замовлення столика в ресторані, пошук турів та місць для відпочинку і багато іншого, якщо потрібно щось знайти, вирішити, купити і доставити. І такі індивідуальні послуги секретаря-консьєржа вже оплачені банком і внесені в пакети «Бізнес Комфорт» і «Бізнес Еліт +». Крім організації поїздок і покупок ваш персональний консьєрж допоможе отримати щомісяця безкоштовну юридичну консультацію від найкращих юристів, безкоштовну консультацію з питань оподаткування, безкоштовний переклад контракту або договору до 3 сторінок, послуги графічного або веб-дизайнера, кур'єрську доставку 2 рази в місяць у великих містах. Він також першим отримає інформацію про спеціальні продукти банку або партнерські знижки. І все це в чаті месенджеру без зайвих дзвінків.

Хочу зазначити, що ми продовжуємо розробляти нові цікаві пропозиції для нашої бізнес-спільноти.

Наш новий підхід простий - будь з нами і отримай максимум переваг від банківського обслуговування. Наша мета - стати основним банком для існуючих клієнтів, а для нових клієнтів - запропонувати якісне, стабільне і сучасне обслуговування на найвищому рівні. Приєднуйтесь!