TikTok для бізнесу #3 | Raiffeisen Bank Aval TikTok для бізнесу #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
TikTok для бізнесу #13 | Raiffeisen Bank Aval TikTok для бізнесу #14 | Raiffeisen Bank Aval TikTok для бізнесу #15 | Raiffeisen Bank Aval TikTok для бізнесу #16 | Raiffeisen Bank Aval TikTok для бізнесу #17 | Raiffeisen Bank Aval TikTok для бізнесу #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
10 Грудня 2020

TikTok для бізнесу

В Україні шаленими темпами набирає популярності соцмережа TikTok, яку бізнес може успішно використовувати для реклами та різноманітних маркетингових цілей. 


TikTok у цифрах

TikTok – китайська мережа для публікації коротких відеороликів тривалістю від 15 до 60 секунд, які мають оригінальну задумку, є легкими та веселими. Вона була запущена у вересні 2016-го, а почала набирати популярності в Україні лише минулого року. Сьогодні ж TikTok є однією з найбільш динамічних мереж в Україні за кількістю нових користувачів. Так, за даними рекламного агентства Tabasco, у 2019 році сервісом користувалися 2,5 млн осіб. А діджитал-агентство Lobods називає цифру 6 млн. Саме стільки українських користувачів завантажили додаток станом на серпень минулого року.


Ключові цифри TikTok: 
800 млн – загальна кількість користувачів сервісу в усьому світі
75 мов має додаток
близько 52 хв. на добу проводять користувачі в соцмережі
8 разів на день в середньому користувачі заходять в застосунок
37% аудиторії має середній дохід
30% аудиторії має дохід вище середнього
44% аудиторії додатку – чоловіки
56% аудиторії – жінки
3 місце в світі займає застосунок за кількістю завантажень


TikTok і бізнес

Згідно з GlobalWebIndex, основна аудиторія TikTok – покоління Z, тобто люди віком від 16 до 24 років. Тому потрібно враховувати це, плануючи виходити на цей майданчик із комунікацією свого бренду.

Для яких ніш бізнесу підходить ця мережа? Засновник агентства відеомаркетингу Shatyrko Agency Андрій Шатирко на це питання відповідає так: «Я рекомендую використовувати TikTok для просування бізнесу з різних сфер: продукти, послуги, сервіси тощо. Ця мережа буде корисною будь-якому бізнесу, що готовий до легкої та фанової комунікації зі своєю цільовою аудиторією. Перш за все тому, що тут велике охоплення аудиторії. До прикладу, наше агентство нещодавно створювало канал для дівчини, що займається вейксерфінгом – викладає його та має власний спеціалізований магазин. За один тиждень її ролики набрали 1 млн переглядів, а сам канал зібрав 7 тис. підписників. Це чудові результати».

«Якщо говорити про ліди та продажі, то за місяць цілком реально можна залучити 10 тис. підписників та отримати 1 млн переглядів. Потім перевести це в  потрібну кількість лідів буде цілком реально, – продовжує Андрій Шатирко. – Більш того, я рекомендую підприємцям не зволікати із виходом в TikTok. По-перше, зараз там надзвичайно простий поріг входу. Сьогодні ще можна зібрати аудиторію, а також без особливих труднощів залучити блогерів, лідерів думок. Буквально за рік зробити це буде надзвичайно складно та дорого. По-друге, в TikTok велика аудиторія, яка сьогодні не заспамлена рекламою, тож там буде простіше знайти своїх покупців. По-третє, TikTok – це нова формація. Тож Вашому бренду слід бути там, якщо прагнете в майбутньому бути близькими до своєї цільової аудиторії». 

Андрій Шатирко радить звертати увагу на кілька важливих речей:

  • Щоб робити бізнес у TikTok, потрібно добре знімати – із хорошим світлом та камерою, нехай навіть на iPhone. Якщо запис буде зі звуком, то петличка – must have.
  • TikTok – це людяна мережа, тому у відео обов`язково мають бути люди, та в жодному разі не «балакаючі голови».
  • Контент генерувати системно та регулярно.
  • TikTok – мережа гумору та легкості, тому слід використовувати максимально легкі та веселі теми. Занадто серйозні відео не зайдуть.
  • Враховуйте смаки аудиторії TikTok та знімайте те, що подобається їй, а не хочеться Вам.


Про тренди

Просувати бізнес у TikTok буде нескладно, якщо дотримуватися ключових трендів:

  • Меми й хештеги. Найбільше користувачі TikTok люблять гумористичні кліпи та мем-формати. Тому відслідковуйте відеоролики в розділі «Цікаве». Аналізуйте, що сьогодні популярне, та генеруйте контент на ці теми. Найчастіше в тренди потрапляють такі з них: танці, гумор, тварини, лайфхаки. А перед святами – тематичні ролики. Й обов’язково додавайте хештеги, щоб Вас без проблем могли знайти. До прикладу, хештег #catchmeout, під яким люди публікували кумедні чи шокуючи ситуації, набрав близько 11 млн переглядів.
  • Челенджі. Добре продуманий челендж має всі шанси стати вірусним. Завдання мають бути максимально простими, щоб їх міг повторити кожен охочий.
  • Конкурси. Всі люблять призи. Тож різноманітні розіграші – ефективний спосіб просування бренду.
  • Дуети й реакції. Робіть «дуети» на популярні відео. Іноді вони навіть можуть обігнати оригінал за переглядами. Подібний потенціал є й у роликів з реакцією на кліпи відомих блогерів.


Якщо Ваш бізнес готовий бути легким, веселим та навіть трохи іронічним, і аудиторія Вашого бренду – молодь, тоді TikTok – це майданчик, який варто використовувати для його просування.