Premium Business Banking - Нова ексклюзивна модель обслуговування Бізнес клієнтів #3 | Raiffeisen Bank Aval Premium Business Banking - Нова ексклюзивна модель обслуговування Бізнес клієнтів #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Premium Business Banking - Нова ексклюзивна модель обслуговування Бізнес клієнтів #13 | Raiffeisen Bank Aval Premium Business Banking - Нова ексклюзивна модель обслуговування Бізнес клієнтів #14 | Raiffeisen Bank Aval Premium Business Banking - Нова ексклюзивна модель обслуговування Бізнес клієнтів #15 | Raiffeisen Bank Aval Premium Business Banking - Нова ексклюзивна модель обслуговування Бізнес клієнтів #16 | Raiffeisen Bank Aval Premium Business Banking - Нова ексклюзивна модель обслуговування Бізнес клієнтів #17 | Raiffeisen Bank Aval Premium Business Banking - Нова ексклюзивна модель обслуговування Бізнес клієнтів #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
21 Січня 2020

Premium Business Banking - Нова ексклюзивна модель обслуговування Бізнес клієнтів

Райффайзен Банк Аваль є провідним Банком для Бізнесу, який пропонує актуальні продукти та послуги, що відповідають очікуванням бізнес-клієнтів, а інколи навіть перевершують їх.

«Потреби дрібних підприємців та юридичних осіб, що досягли значного розвитку в бізнесі, відрізняються. Велика компанія, приміром, має більш високий потенціал, хоче отримувати додаткові цінності і вимагає сучасніших рішень, а новостворені та малі приватні підприємства можуть мати потребу лише у базових банківських продуктах та послугах. Потужним компаніям вже недостатньо просто відкрити рахунок чи оформити депозит у банку, такі клієнти потребують пріоритетного обслуговування, впевненості в швидкому доступі до фінансування бізнесу, сучасних каналів комунікацій, додаткових привілеїв. Саме тому у 2019 році Райффайзен Банк Аваль запровадив преміальне бізнес-обслуговування з новими сучасними продуктами та послугами, аналогів яким на українському ринку немає. Це надало особливого статусу найкращим клієнтам малого та мікробізнесу Premium Business Banking сегмента», – розповідає Марта Бондарчук, головний менеджер департаменту Бізнес банкінгу.

Зазвичай багато банків в Україні мають преміальні програми обслуговування для приватних осіб, такі як Affluent (забезпечені клієнти з високим рівнем доходу) та Private або VIP (особливо важливі клієнти), тоді як керівники бізнесу та успішні підприємці позбавлені можливості отримати персональне преміальне обслуговування та статусний сервіс. Саме для них було розроблено новий преміальний пакет послуг «Бізнес Еліт+», який дає можливість отримати всі переваги Premium Business Banking обслуговування. Програму було створено насамперед для вже діючих клієнтів, які вибрали нас як основну фінустанову і максимально проводять операції, користуються всіма банківськими продуктами в Райффайзен Банку Аваль.

Переваги, які отримає клієнт, обслуговуючись на пакеті преміальних послуг «Бізнес-Еліт+»

- Обслуговування в сучасній комфортній Бізнес преміум зоні

- Персональний Бізнес преміум менеджер та індивідуальний сервіс-менеджер

- Пріоритетність в обслуговуванні

  • Карта Бізнес преміум класу – Visa Platinum Business – з безліччю переваг: можливість отримати гарантовану знижку на оплату таксі «Uber» з/в аеропорт
  • безкоштовне пакування багажу в аеропорту «Бориспіль»
  • безкоштовна реєстрація багажу, прискорена реєстрація та прискорене проходження паспортного контролю в аеропорту «Бориспіль» за допомогою послуги Fast Line
  • безкоштовне відвідування Lounge Zone у більш ніж 1000 аеропортах світу
  • Безкоштовне користування сервісом «Бізнес консьєрж-сервіс», що надає клієнту можливість вирішувати власні та бізнес-питання через зручний сучасний канал чат-бот та низку спеціалізованих безкоштовних послуг на місяць (юридична консультація, послуги бухгалтера, перекладача, дизайнера, кур’єра)
  • Розширений доступ до сервісу «YouControl», що дозволяє знайти та перевірити платоспроможність партнерів;
  • Можливість придбати програму страхування з максимальною страховою сумою зі спеціальною знижкою
  • Максимальне наповнення продуктами та послугами в розрахунково-касовому обслуговуванні

При створенні концепції ключовим був зворотний зв’язок від діючих клієнтів, основною потребою яких була ефективна комунікація з банком, швидкість, пріоритетність, економія часу та допомога у вирішенні супутніх питань, про що розповідає клієнт Premium Business Banking Сергій Валерійович, власник ПП «Галафрут»: 

«Я очолюю підприємство харчової промисловості. У Райффайзен Банку Аваль у мене є особистий менеджер – це дуже зручно і комфортно, також користуюсь бізнес преміум картою Visa Platinum Business під час відвідування Lounge Zone, коли літаю у відрядження. Нещодавно скористався сервісом бізнес консьєрж – потреби були різними, а часу бракувало, і асистент бізнес консьєрж-сервісу допоміг мені, починаючи від виклику таксі у Києві, Берліні, Броварах і закінчуючи моніторингом цін на великий обсяг арматури. Скористався також юридичною консультацією з приводу створення та діяльності громадської організації – як у такому статусі вести господарську діяльність та облік. У мене дуже багато завдань, і чим більше я маю можливостей та сервісів, які допомагають мені у їх вирішенні, тим легше і швидше моя компанія рухатиметься вперед і кращими будуть її позиції на ринку. Таким людям, як я, потрібні сучасні рішення та супровід. Отримавши стільки переваг та додаткових сервісів, тепер я дійсно відчуваю себе преміум-клієнтом».

З березня 2019 року у відділеннях Райффайзен Банку Аваль розпочали відкриватися Business Premium зони, переважно у великих містах. Це – новий рівень зручності, окремо виділені зони зі стильним, сучасним дизайном, звукоізоляцією та смачною кавою, але такі приміщення є ще не в усіх відділеннях Банку. Тому для клієнтів, що хочуть користуватися всіма перевагами Premium Business  Banking у пакеті послуг «Бізнес Еліт+» в невеликих містах та районах, за клієнтами закріплено персональних мобільних бізнес преміум менеджерів. Наприклад, агроклієнт знаходиться у віддаленому районі, приїздити до відділення в обласному центрі йому незручно. Тоді мобільний бізнес преміум менеджер сам відвідає підприємство, проконсультує з будь-яких банківських питань, розповість про всі доступні переваги, сервіси, продукти Банку, залишить свої контакти, і підприємець автоматично отримає фінансового радника, який з 9:00 до 18:00 в телефонному режимі доступний для комунікації в телефоні та месенджерах. Що особливо важливо: персональні менеджери Premium Business Banking – це фахівці високого рівня, що добре розуміються у фінансуванні. Крім бізнес преміум менеджера у бізнес преміум клієнта є ще й менеджер з сервісу, який вирішує питання, пов’язані з опрацюванням електронних платежів, валютних операцій, розрахунково-касових операцій, і це все з окремим, найвищим пріоритетом. Business Premium клієнти, виконуючи умови преміального обслуговування, мають можливість сплачувати за преміальний пакет зі значною знижкою, це лише 200 грн на місяць, тоді як повна вартість обслуговування в рамках пакета послуг «Бізнес Еліт+» становить 950 грн на місяць, а вартість усього набору безкоштовних послуг і привілеїв значно перевищує дану ціну. «В Premium Business Banking закладено найкращі практики та досвід банківської групи RBI. Ми прагнемо бути для клієнта основним Банком для Бізнесу, який може задовольнити всі потреби наших клієнтів. Ми не лише запроваджуємо нові послуги і продукти, а й забезпечуємо комплексний сервіс. Звісно, що ми й надалі працюватимемо над новими рішеннями, які складають додаткові цінності для бізнес-клієнтів», – резюмує Оксана Куцоконь, директор департаменту Бізнес банкінгу.

Райффайзен Банк Аваль першим в Україні почав пропонувати підприємцям і керівникам малого та мікробізнесу карти бізнес-класу – Visa Platinum Business

У чому цінність бізнес преміум карти Visa Platinum Business? Наприклад, власник бізнесу має потребу поїхати у відрядження за кордон у справах компанії. Він отримав карту Visa Platinum Business, написав у бізнес консьєрж-сервіс завдання підібрати квитки на літак, замовити трансфер з аеропорту до готелю за кордоном. В аеропорт «Бориспіль» в Україні він може приїхати зі знижкою 50% на таксі «Uber» і на годину пізніше, ніж усі, адже завдяки карті його чекає Fast Line – пришвидшене проходження реєстрації в аеропорту. Втім, спочатку він іде на безкоштовне пакування багажу, яке забезпечує також бізнес-карта. Потім на стійці Fast Line власника чекає працівник Fast line, який допоможе зареєструвати документи, відправить багаж, проведе без черги. Після цього клієнта чекає затишна Lounge zone від VISA, послугами яких можна скористатися в більше ніж 1000 аеропортах світу. Після прибуття клієнта в аеропорту його зустріне водій таксі, замовлений у бізнес консьерж-сервісі.