Instagram: новації літа - 2019 #3 | Raiffeisen Bank Aval Instagram: новації літа - 2019 #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Instagram: новації літа - 2019 #13 | Raiffeisen Bank Aval Instagram: новації літа - 2019 #14 | Raiffeisen Bank Aval Instagram: новації літа - 2019 #15 | Raiffeisen Bank Aval Instagram: новації літа - 2019 #16 | Raiffeisen Bank Aval Instagram: новації літа - 2019 #17 | Raiffeisen Bank Aval Instagram: новації літа - 2019 #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
11 Вересня 2019

Instagram: новації літа - 2019

Пости в Instagram в середньому дають до 60% органічного охоплення. Це хороший показник для просування своїх продуктів чи послуг через цю мережу. Які цікаві для бізнесу новації принесло в соцмережу літо 2019, розповідає Ксенія Бондаренко, партнер FAQ-Agency, експерт з Instagram жіночої екосистеми WE ARE.

На початок весни 2019 року в Україні було зареєстровано 11 млн користувачів Instagram. Два роки поспіль, у 2018-му та 2019-му, приріст аудиторії складає близько 50% до попереднього року. Причина – в підходах до розвитку соцмережі. За даними adespresso, протягом літа тут з`явилися такі фішки.

Нові стікери чату

Ось як це працює: користувачі додають наклейку «Чат» в свою історію, яка по суті пропонує підписникам відіслати запит приєднатися до нового групового чату в Direct на основі цієї історії. Коли користувачі клацають, вони можуть запросити дозвіл приєднання до зазначеної групи, і власник акаунту може схвалити ці запити, якщо вважатиме за потрібне. Instagram позиціонує це як спосіб почати масовий груповий чат, якщо велика кількість людей планують івент або хочуть домовитися про щось у закритому колі спілкування.

Ця наклейка - цікава функція, яка буде корисною невеликим брендам для створення контакту з аудиторією. Наприклад:

  • ресторанам: допоможе зібрати групу постійних клієнтів, у яких можна буде запитувати про меню, надіслати інформацію про щасливі години, спецпропозиції тощо;
  • фешн-магазинам: можна ділитися в чатах інформацією про розпродажі, отримувати фіт-бек щодо нових колекцій, створювати секретну групу з індивідуальними бонусами;
  • FMCG-брендам: дасть змогу створити чат експертів бренда, де можна протестувати нові характеристики продукту, з`ясувати, як часто клієнт користується вашим продуктом, коли і яке завдання він допомагає їм вирішити.

Реклама на вкладці Explore

Instagram оголосив про розміщення додаткової реклами в розділі «Пошук» - Explore. Прокручуючи розділ «Пошук», користувачі можуть клацнути на повідомлення, а потім прокрутити потік схожих повідомлень, зібраних в Instagram, які, на думку алгоритму, хотів би бачити конкретний користувач. Зазвичай вони переглядають цей розділ, щоб виявити нові товари і облікові записи, щоб стати їхніми підписниками. Планується зробити так, щоб, переглядаючи згенеровану Instagram стрічку пошуку, користувач бачив як органічний, так і платний контент. Розширення кількості місць розміщення реклами означає, що витрати на неї можна трохи стабілізувати, оскільки збільшення пропозиції може протидіяти зростаючому попиту. Отже, є шанс отримати більше показів загалом.

Камера Історії зберігає контент довше

Камера Instagram Stories підтримувала історії та зберігала зняті нею знімки чи відео всього 24 години - навіть якщо їх не публікували. Бренди, які використовували вбудовану в застосунок камеру Stories, змушені були використовувати контент вчасно або ризикували його втратити. Незабаром в Instagram з'явиться налаштування, що дозволить камерам Stories зберігати контент протягом 7 повних днів. По суті, це всього лише крихітна, але важлива настройка для брендів і рекламодавців, які використовують ці камери для зйомки контенту Stories. Тепер можна створювати більше контенту заздалегідь, спрощуючи процес управління і створення соціальних мереж.

Instagram все ще тестує видалення лайків

Поки що відміна лайків чекає на деяких користувачів в Австралії, Бразилії, Канаді, Ірландії, Італії, Японії та Новій Зеландії. Та ймовірність, що така новація дійде до України, теж є. Власник публікації все ще може бачити, скільки лайків отримано і хто їх залишив, але вони будуть невидимі для всіх інших. Все, що побачать підписники акаунту, - це залишені коментарі.

Instagram лайки і перегляди відео, як і раніше, будуть частиною платформи. Обидва показники використовуватимуть для оцінки якості і актуальності контенту. Тому пости з великою кількістю переглядів і лайків будуть отримувати пріоритет в алгоритмах, як це відбувається і тепер. А ось соціальний доказ (це явище, коли люди приймають рішення на основі дій та рішень інших людей), перестане існувати.

Оновлена політика бану і попередження перед банком

Instagram вносить зміни в політику відключення облікових записів для полегшення роботи користувачів. Для того, щоб бренди знали, що вони підпадають під чорну лінію, Instagram ввів нове попередження перед забороною і відправляє повідомлення цим обліковим записам, якщо вони ризикують бути закриті. Попередження пояснює, що саме порушила спільнота і що потрібно змінити.