Готель «Хижина SPA»: як виділятися на висококонкурентному ринку #3 | Raiffeisen Bank Aval Готель «Хижина SPA»: як виділятися на висококонкурентному ринку #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Готель «Хижина SPA»: як виділятися на висококонкурентному ринку #13 | Raiffeisen Bank Aval Готель «Хижина SPA»: як виділятися на висококонкурентному ринку #14 | Raiffeisen Bank Aval Готель «Хижина SPA»: як виділятися на висококонкурентному ринку #15 | Raiffeisen Bank Aval Готель «Хижина SPA»: як виділятися на висококонкурентному ринку #16 | Raiffeisen Bank Aval Готель «Хижина SPA»: як виділятися на висококонкурентному ринку #17 | Raiffeisen Bank Aval Готель «Хижина SPA»: як виділятися на висококонкурентному ринку #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
30 Жовтня 2020

Готель «Хижина SPA»: як виділятися на висококонкурентному ринку


Готельний бізнес в Україні є висококонкурентним. Щоб успішно розвиватися, доводиться добряче попотіти. Засновники відпочинкового комплексу «Хижина SPA», що в Трускавці, знають, як зробити заклад привабливим для клієнтів та мати хорошу заповненість протягом усього року. Ми розпитали керуючу SPA-готелю Наталію Дудову про секрети бізнесу. 

«Хижина SPA» прийняла перших відвідувачів у 2008 році. Їх вразив незвичайний дизайн готелю – повсюди була велика кількість зелених рослин. Здавалося, ніби потрапили в тропіки. В дизайні використані світлі пастельні кольори, що додає відчуття спокою та гармонії. А підсилює ефект різноманіття SPA-програм та процедур: для схуднення, дезінтоксикації, різні види масажів, косметологічні та водні процедури. Не дарма ж комплекс назвали «Хижина SPA». Цінова політика закладу досить лояльна: проживання коштує від 1300 грн за номер, а процедури стартують від 400 грн.

Сезонність: to be or not to be

Чимало готельно-відпочинкових комплексів відчувають вплив сезонності. Наталія Дудова ж стверджує, що протягом усього року в «Хижина SPA» достатньо клієнтів.

«Ми надаємо послуги, що є актуальними та користуються попитом як у теплу, так і в холодну пору року. У середньому заповненість закладу – 82%. Найбільший наплив клієнтів, звісно ж, у літню пору та взимку, починаючи із середини грудня й до березня. Трускавець знаходиться між Буковелем та Львовом. І багато людей, їдучи взимку «на лижі», зупиняється в нас. Більше того, якщо вони на автомобілі, то можуть жити в нашому готелі, а кататися на лижах їздити до Буковеля. Нічого дивного – ціни в нас значно лояльніші, ніж там», – пояснює керуюча «Хижина SPA».

«Ми постійно розширюємо асортимент послуг – вводимо нові процедури, а також змінюємо меню в ресторані. Наші гості можуть скуштувати різні страви закарпатської та західноукраїнської кухні. Їм до смаку такий асортимент. Наша команда пильно стежить за новинками за кордоном, і коли знаходимо щось цікаве, починаємо впроваджувати це в нашому комплексі», – ділиться секретами пані Наталя. 

Про вплив пандемії

Готельний бізнес найбільш гостро відчув вплив карантинних обмежень, спричинених пандемією коронавірусу. Кілька місяців гостьові кімнати «Хижина SPA» пустували. Та це не привід, щоб закривати готель на замок.

«Під час карантину, коли були закриті всі заклади, ми проводили ремонтні роботи, займалися підготовкою нового меню, аналізували цінову політику. Частина команди працювала з дому онлайн – розробляла та запускала рекламні кампанії, розробляли нове меню для ресторану, займалися доставкою готових страв по Трускавцю», – згадує Наталія Дудова і радіє, що вдалося в повному складі зберегти весь штат працівників. А це 55 осіб. Для готельного бізнесу команда – це основа всіх основ.

В посткарантинний період готель не має змоги працювати повноцінно. Це не тому, що бракує охочих, їх достатньо. Та в рекомендаціях МОЗ зазначено, що заселяти дозволено не більше 50% від загального номерного фонду. В закладі дотримуються цих приписів.  

«Зараз ресторан працює на повну з дотриманням дистанції, біля нього є столики, де гості можуть поїсти. Облаштували додатковий літній майданчик, щоб уникнути скупчення людей. Через низку заборон довелося відмінити шведську лінію, перейшовши на комплексне харчування», – розповідає про особливості роботи в умовах пандемії керуюча «Хижина SPA».

На питання, чи є план дій на випадок, якщо карантин надовго, наша співрозмовниця відповіла так: «Ми постійно працюємо над розробкою нових продуктів, орієнтуючись на ситуацію. Маємо певні напрацювання й на цей випадок. Все буде залежати від ситуації в регіоні та від того, що буде дозволено за таких умов. Слід розуміти, що передусім коронавірус впливає на психологічний стан людей. Від постійного перебування в напрузі та стресі їм хочеться вирватися з великого міста на природу, оздоровитися та покращити імунітет. Тож ми будемо працювати над тим, щоб задовольнити ці потреби».

«Якщо описувати ситуацію мовою цифр, то від початку літа кількість клієнтів порівняно з аналогічним періодом 2019 року зменшилася на 30-40%. Ми пов`язуємо це не зі зниженням фінансового становища людей, а з обмеженнями, що діяли в нашому регіоні на початку літа та продовжують діяти й до сьогодні. Попит на відпочинок та SPA-процедури є, але ми часто змушені відмовляти людям, оскільки маємо обмеження щодо наповненості номерів, які визначені державою у зв`язку з епідемією».

Про просування

Для просування власних послуг на висококонкурентному ринку має бути потужний маркетинг та максимальна автоматизація процесів. В цьому напрямку «Хижина SPA» має хороші напрацювання. Незалежно від ситуації, карантин то чи чергова криза, готель генерує та запускає нові рекламні кампанії. Максимальне використання Facebook-інструментарію, Google Ads – просто must have.

Нещодавно запустили електронну реєстрацію гостей – стандартну паперову форму, яку доводиться заповнювати при поселенні в готель, тепер можна заповнити вдома чи дорогою до відпочинкового комплексу. Це пришвидшує процес поселення і унеможливлює утворення черги та скупчення людей у випадку, коли одночасно приїздять кілька клієнтів. Все це дозволяє зберігати заповненість готелю незалежно від сезону.

Окрім того, в «Хижина SPA» є платформа, де вносяться всі завдання для персоналу і можна простежити статус їх виконання. Це дуже зручно та оптимізує робочий процес.

Співпраця з банком

«З Райффайзен Банком Аваль ми працюємо вже дванадцятий рік. Вважаємо його одним із найнадійніших банків України. Коли ми лише відкривалися у 2008 році і шукали фінансового партнера, Райффайзен Банк Аваль запропонував кредитні продукти для підтримки бізнесу на дуже вигідних умовах. На той час це було важливим аргументом для нас. Щоправда, поки нам вдається розвиватися завдяки інвестуванню власних коштів, але розуміння того, що є опція, якою можна скористатися в будь-який момент, додає впевненості.  Коли ми підписали договір про співпрацю з booking.com, сервіс, через який зніматиметься передоплата з гостей, зміг нам запропонувати лише Райффайзен Банк Авал». Окремо варто згадати про службу підтримки, що працює бездоганно. Хороший клієнт-банк. Приємний бонус – надання розхідних матеріалів, наприклад, стрічка для касового апарату», – перелічує переваги роботи з банком Наталія Дудова.


«Хижина SPA» в цифрах:

  • 12 років на ринку
  • 55 осіб – персонал закладу
  • 45 номерів
  • Від 1300 грн стартують ціни за номер
  • 12 різноманітних процедур