Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль. #3 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль. #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль. #13 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль. #14 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль. #15 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль. #16 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль. #17 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль. #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
19 Липня 2018

Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль.

Група Райффайзен Банк Інтернаціональ - не тільки в Україні, а й по всій своїй мережі в Центральній та Східній Європі - запускає проект глобальної трансформації підходів до роботи з сегментом, який традиційно називається малим і середнім бізнесом. Клієнти Raiffeisen Business Banking отримають нові продукти, оцінять оновлення онлайн-додатків і отримають доступ до унікального для ринку країни сервісу «Бізнес навігація».

«Внесок сегмента малого та мікробізнесу в ВВП України вже натепер дуже значний, але в майбутньому його значення зросте, навіть у порівнянні з корпоративним бізнесом і олігархічним капіталом. Тому підприємці - це стратегічна аудиторія клієнтів для Райффайзен Банку Аваль, наша місія цьому зростанню сприяти», - підкреслює Роберт Коссманн, заступник голови правління Райффайзен Банку Аваль. З його слів ми і розповімо про ті зміни і можливості, які стають доступними бізнесу.

Отже, до останнього часу робота з підприємцями була побудована на класичній моделі: відштовхуючись від того, як у банку бачать бізнес-потреби груп клієнтів. Іншими словами, узагальнення та уніфікація. Із запуском нового формату процес буде побудований від зворотного: що необхідно конкретному бізнесу, чого він очікує від банку і що банк може дати йому понад очікуване. Створення індивідуальної ціннісної пропозиції для кожного клієнта - таке завдання буде реалізоване найближчим часом як для нових, так і для вже існуючих клієнтів. Клієнтоорієнтований підхід стає ключовим у всіх напрямках роботи.

Ми підтримуємо підприємців на шляху особистого вдосконалення, свободи вибору, в здійсненні сміливих рішень і особистих досягнень!

Дослідження, проведені GFK у 2017 році, показали, що Райффайзен Банк Аваль сприймається як стабільний, надійний банк, клієнтоорієнтований і забезпечує хороші повсякденні рішення для бізнесу. Основним же очікуванням клієнтів на майбутнє стало «щоб банк був партнером і спонукав до розвитку бізнесу, допомагав в реалізації ідей і пропонував додаткові бізнес-інструменти». Ці побажання і стали основою сервісу «Бізнес навігація». Це буде преміальний сервіс на такому рівні, який надається ще навіть не у всіх банках в Європі.

«Бізнес навігація» - це новий сервіс для розкриття потреб і планів клієнтів, виявлення їхніх переваг та пропозиції адресних рішень.

Чому «Бізнес навігація»? Як надійний навігатор, Райффайзен Банк Аваль поведе членів Raiffeisen Business Banking клубу до досягнення наступного рівня їхнього розвитку, вказуючи напрямки, даючи підказки, надаючи практичну допомогу за допомоги прекрасних фінансових рішень і особистої експертизи. Мета такої навігації - процвітання клієнта. І успіх банку буде вимірюватися успіхами його клієнтів. Вперед і вгору до розвитку - така концепція відображена в новому дизайні і елементах бренда.

В її основі - дослідження, аналіз поточної діяльності клієнта, який буде проводитися на базі спеціально розроблених інструментів. За підсумком вивчення загальної картини експерти банку зможуть прогнозувати варіанти розвитку бізнесу клієнта, окреслити глобальні напрямки, спільно обговорити етапні, тактичні дії - і запропонувати конкретні інструменти, які допоможуть підприємцю реалізувати вищезгаданий шлях до процвітання.

Інструменти для цього - класичні та нові фінансові послуги, низка сервісів, додатків, які розробляються, нові нефінансові продукти.

Вже цього літа з'явиться оновлена лінійка тарифних пакетів. Восени відкриються нові можливості в кредитуванні. Зміни стосуватимуться доступності кредитів, автоматизації процедур і скорочення термінів розгляду.

Зміниться і сервіс «Райффайзен Бізнес Онлайн», старт нової версії якого заплановано на початок 2019 року. Клієнти отримають цілу низку раніше недоступних опцій, завдяки яким ми хочемо вивести доступність Raiffeisen Business Banking сервісів і послуг на якісно новий рівень, а відвідування відділень зведуться до мінімуму.

Зрозуміло, це лише частина планів. «Програма змін тривала, вона торкнеться практично всіх продуктів. Головне, ми хочемо бути корисними вчасно!» - резюмує Роберт Коссманн. Він упевнений, що реалізація нової концепції Raiffeisen Business Banking допоможе стати Райффайзен Банку Аваль тим «чарівником», який реалізує мрії і ідеї і стимулює розвиток бізнес-клієнтів.

Механізм «Бізнес навігації»:
• Повна діагностика бізнесу клієнта
• План розвитку бізнесу клієнта з подальшими кроками
• Індивідуальна пропозиція, яка базується на потребах клієнта
• Допомога в досягненні цілей клієнта і його мотивація зробити наступний крок у розвитку свого бізнесу
• Забезпечення довгострокової підтримки і міцних взаємин з клієнтом