Бізнес консьєрж-сервіс – унікальний сервіс для бізнес-клієнтів #3 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес консьєрж-сервіс – унікальний сервіс для бізнес-клієнтів #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Бізнес консьєрж-сервіс – унікальний сервіс для бізнес-клієнтів #13 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес консьєрж-сервіс – унікальний сервіс для бізнес-клієнтів #14 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес консьєрж-сервіс – унікальний сервіс для бізнес-клієнтів #15 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес консьєрж-сервіс – унікальний сервіс для бізнес-клієнтів #16 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес консьєрж-сервіс – унікальний сервіс для бізнес-клієнтів #17 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес консьєрж-сервіс – унікальний сервіс для бізнес-клієнтів #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
04 Грудня 2019

Бізнес консьєрж-сервіс – унікальний сервіс для бізнес-клієнтів

Райффайзен Банк Аваль започаткував нову унікальну послугу для бізнес-клієнтів, аналогів якої в Україні немає. Багатьом відомий консьєрж-сервіс для приватних осіб – це вирішення особистих питань клієнта, наприклад, замовлення квітів, купівля квитків тощо. Бізнес консьєрж-сервіс від Райффайзен Банку Аваль – це концептуально новий підхід.

Бізнес консьєрж-сервіс, окрім вирішення особистих питань, насамперед націлений на вирішення потреб бізнесу, його власників, та надає низку безкоштовних професійних послуг для клієнтів. Звичайний приватний консьєрж – це послуга по телефону. Бізнес консьєрж-сервіс від Райффайзен Банку Аваль надає клієнтам фінустанови можливість скористатися трьома каналами: чат-ботом, телефоном, електронною поштою. 99% тих, хто користується бізнес консьєрж-сервісом, надають перевагу чат-боту, адже це дуже зручно, швидко та конфіденційно.

Чат-бот - це можливість комунікації клієнта з асистентами бізнес консьєрж-сервісу з легкою навігацією у вашому смартфоні. Для кращого розуміння всіх переваг бізнес консьєрж-сервісу спробуємо розділити його можливості на вирішення бізнесових питань та питань особистих.

Вирішення бізнес-питань – основна цінність цієї послуги, адже завданням Банку було насамперед полегшити ведення бізнесу клієнтом за допомогою додаткових сервісів/послуг, які виникають в роботі підприємця щоденно.

Бізнес-консьєрж, приміром, може провести поверхневе маркетингове дослідження, дізнатися ціну на зерно, вартість послуг у конкурентів, організувати івент (знайти підрядників). Типові запити – пошук контактів керівника підприємства, афіша бізнес-заходів, підбір семінарів, бізнес-навчання.

«Успіх клієнтів – запорука міцних партнерських відносин. Тому наш Банк зацікавлений в успішній діяльності тих, хто користується нашими послугами, і всіляко сприяє вирішенню клієнтських запитів, не обмежуючи себе банківським напрямом. Банк і компанія VISA провели дослідження, в якому проаналізовано основні потреби бізнес-клієнтів. Це, перш за все, висококваліфіковані бухгалтерські та юридичні консультації, послуги, пов’язані з веденням бізнесу, а також вузькоспрямовані (web-дизайну чи послуги кур’єрських служб), з якими бізнес-клієнт може час від часу стикатися. З огляду на це перелік пропозицій був суттєво розширений, щоб максимально покрити базові потреби наших клієнтів», – підкреслює вигоди продукту Михайло Касьяненко, головний менеджер з аналітики департаменту бізнес-банкінгу.

Тому до бізнес консьєрж-сервісу було включено найважливі для бізнесу послуги, а саме:

  • юридичні консультації (1 безкоштовна послуга на місяць)
  • бухгалтерські консультації (1 безкоштовна послуга на місяць)
  • послуги кур’єра у містах-мільйонниках (2 безкоштовні послуги на місяць)
  • послуги перекладача (1 безкоштовна послуга на місяць)
  • послуги дизайнера (1 безкоштовна послуга на місяць)
  • розширена перевірка та аналіз контрагентів (3 безкоштовні послуги на місяць)

Щодо вирішення особистих потреб, в Банку розуміють, що бізнес роблять звичайні люди, у них є також особисті потреби, задовольнити які можна допомогти організаційно. До прикладу, бізнес консьєрж- сервіс може абсолютно безкоштовно забезпечити:

- замовлення квітів;

- підбір подорожей;

- купівлю квитків на літак, поїзд, концерт;

- бронювання готелю;

- запис на прийом до лікаря;

- замовлення столика в ресторані;

- допомогу в пошуку контактів або необхідних закладів;

- допомогу в прокладанні маршруту з пункту А у пункт Б за кордоном…

Перелік нескінченний.

Головна перевага бізнес консьєрж-сервісу – це те, що він працює 24/7, тому часова різниця – не перешкода. Наприклад, клієнт знаходиться за кордоном і йому необхідна допомога в замовленні таксі. Асистенти бізнес консьєрж-сервісу приймуть та виконають замовлення навіть уночі. Окрім організації особистих та бізнес-питань за допомогою бізнес консьєрж-сервісу, чат-бот має низку додаткових сервісів:

  • зручний пошук інформації про потрібні банківські продукти;
  • можливість направити онлайн-заявку на кредит;
  • карта відділень та банкоматів Банку;
  • спеціальні пропозиції від Банку та партнерів для бізнес-клієнтів;
  • бізнес-журнал для підприємців;
  • перевірка контрагента за допомогою сервісу YouControl.

Необхідно зазначити, що доступ до інформаційної частини чат-боту (крім бізнес консьєрж-сервісу) для всіх клієнтів Райффайзен Банку Аваль абсолютно безкоштовний.

Отримати такий додаток просто: під час придбання пакету або переходу на пакет з нової лінійки клієнт отримує посилання, за ним завантажує чат-бот і користується сервісом.

КОМЕНТАРІ НАШИХ КЛІЄНТІВ


Олексій Івахненко, ПСП «Володимирівське»

Наше агропідприємство розташоване в Близнюківському районі Харківської області. Спеціалізуємося на вирощуванні зернових, додатковим напрямком є свинарство. Послугою «Консьєрж-сервіс» ми почали користуватися нещодавно. Протестувати її вирішили на особистих питаннях, що стосувалися організації відпочинку в Туреччині та ще декількох організаційних. Побачили, що дійсно є результат, а безкоштовний асистент – це досить зручно. Далі у нас з’явилася потреба у вирішенні робочих питань. Наш бізнес сезонний, як і всі аграрні. І за результатами сезону (як бонус) ми вирішили відправити на відпочинок кількох кращих працівників з родинами. Раніше такого досвіду у нас не було, тому ми не знали, як правильно оформити, провести ці видатки, відзвітуватися в податковій. Отримана бухгалтерська консультація дала вичерпні відповіді на ці питання. Ще одне стосувалося профілю нашої діяльності. Через те, що компанія має багато напрямків роботи і, відповідно, КВЕДів, система YOUControl надавала нам не дуже гарний статус, що могло вплинути на ставлення партнерів чи замовників. Тому ми брали юридичну консультацію і вирішували, як оптимізувати ці моменти, не зашкодити репутації компанії. Отримати поради, що підходять саме для нас, вдалося не з першої консультації, але в результаті все-таки питання було вирішено, причому без додаткових витрат. Загалом скажу, що мені сподобалося користуватися консьєрж-сервісом: це зручно, швидко, дає можливість трохи зекономити на послугах, що пропонуються лімітовано. Приємно, що взаємини з Банком стосуються не лише безпосередньо продуктів, якими ми користуємося, чи грошей. Фінустанова намагається дати клієнтові щось більше, якусь додаткову зручність та цінність.

Лада Пирожкова, ФОП

Наша компанія займається обсмажування кавових зерен, реалізує готову продукцію. Знаходимося в Києві. Ми співпрацюємо з Райффайзен Банком Аваль вже давно і дуже плідно. Користуємося майже усіма продуктами, які пропонує Банк. Якщо з'являються якісь нові пропозиції чи виникають якісь питання щодо наших угод та їх обслуговування, я використовую чат-бот і отримую дуже швидку відповідь. Для мене це важливо, тому що завжди є багато питань і нюансів, потрібно телефонувати до різних відділів, чекати рішень, передзвонювати, уточнювати... Це багато зайвих рухів, а за допомогою месенджера в режимі онлайн – це зовсім інша історія. Ти пишеш своє запитання чи завдання і згодом отримуєш письмову відповідь або результат. Ще ми використовували послуги кур'єра, двічі на місяць – це безкоштовно. Був випадок, коли я перебувала за кордоном і в мене були питання до Банку. Написала, оперативно отримала відповідь, вирішили проблему – і не потрібно було дзвінків з роумінгу. Бачу, що насправді у цієї послуги набагато більше можливостей, ніж ми використовували. Поступово будемо звертатися до різних сервісів. Це дуже зручна можливість, і ми вдячні за неї Банку.