Віртуальний новорічний корпоратив #3 | Raiffeisen Bank Aval Віртуальний новорічний корпоратив #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Віртуальний новорічний корпоратив #13 | Raiffeisen Bank Aval Віртуальний новорічний корпоратив #14 | Raiffeisen Bank Aval Віртуальний новорічний корпоратив #15 | Raiffeisen Bank Aval Віртуальний новорічний корпоратив #16 | Raiffeisen Bank Aval Віртуальний новорічний корпоратив #17 | Raiffeisen Bank Aval Віртуальний новорічний корпоратив #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
17 Грудня 2020

Віртуальний новорічний корпоратив

Пандемія вносить корективи в усі сфери життя. Трендом зими-2020 стануть віртуальні новорічні корпоративи. Про особливості такого формату в нашій статті.

 

Карантин змінив індустрії та підходи. Не оминуло це й галузь управління персоналом – робота стала мобільнішою, HR-менеджери шукають нові формати мотивації персоналу та створюють нестандартні інструменти для підвищення залученості працівників.

На порозі новорічні свята. Напевно, чимало власників бізнесу задаються питанням: чи варто влаштовувати новорічні корпоративи? А якщо влаштовувати, то якими вони мають бути, щоб убезпечити людей в часи пандемії?


Про завдання корпоративних заходів

Говорячи про роль та значення корпоративних заходів, зокрема й святкових, Анастасія Глущенко, засновниця і СЕО Агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion та Фабрики корпоративних подарунків bBox, виділяє кілька важливих моментів.

  • По-перше, об'єднує людей не лише спільний простір, але й спільні цінності та цікаві проекти. Саме тому слід переосмислити корпоративи і зосередитися на форматах, які розвиватимуть комунікацію та дозволять спільно робити важливі речі як для бізнесу, так і для персоналу. Чому б під час вибору формату новорічного корпоративу, написання сценарію тощо не надати можливість всім охочим долучитися до процесу? Нехай вони скажуть, яким би хотіли бачити новорічне онлайн-паті. Передусім це підніме командний дух. Ба більше, ви відкриєте людей з творчим мисленням та нестандартним підходом до вирішення завдань. Це може стати великою знахідкою для вашого бізнесу.
  • По-друге, корпоративи мають зміцнювати колектив, а співробітники – ставати більш дружніми, легкими у спілкуванні та відвертими. Корпоративи в онлайні – це гарний спосіб щирої комунікації. Створіть атмосферу, в якій колеги зможуть поділитися історіями про себе, показати себе з іншого боку.
  • По третє, онлайн – це нова реальність, можливість людей бути на відстані камери один від одного. Щоб співробітники не почувалися невидимками, організуйте віртуальне свято таким чином, щоб кожен міг проявити активність. Наприклад, прочитати улюблений дитячий новорічний вірш, сказати побажання колегам тощо.


Підготовча робота

Під час підготовки до корпоративу в онлайн-форматі Анастасія Глущенко радить:

  • Завчасно планувати й попередити всіх про день, час, формат новорічної онлайн-вечірки. Також слід акцентувати на тому, що від кожного очікується стовідсоткова залученість. Не слід допускати гри впівсили: коли співробітник наче з вами, а іншою рукою готує обід чи бавить дитину. Корпоратив – це час, який варто приділити колективу для створення командного духу.
  • Якщо святкова вечірка має певну концепцію, формат, який вимагає від учасників бути відповідно вбраними, то всі мають цього дотримуватися. Якщо це піжама-паті, то всі приходять до своїх комп’ютерів у піжамах, якщо в стилі «В джазі лише дівчата», то й над вбранням треба покреативити у цьому ж руслі.
  • Обов’язково має бути модератор заходу, котрий слідкуватиме за сценарієм і таймінгом.

 

Формати онлайн-вечірок

Сьогодні на ринку можна знайти чимало пропозицій щодо організації онлайн-корпоративів. Ідей з форматами також чимало. Це може бути:

Онлайн Quiz на будь-яку тему – вікторина з питаннями на логіку та знання цікавих фактів.

Онлайн-концерт, на якому можуть виступати як професійні співаки, танцюристи, коміки тощо, так і працівники вашої компанії.

Арт-вечірка вдома в онлайн форматі. Наприклад, всією командою можна виготовити різдвяні вінки, воскові свічки чи намалювати картину. Кожен співробітник отримує творчий набір, а в зазначений час вся команда зустрічається онлайн, щоб разом творити під керівництвом професійного майстра. А під час процесу кожен може поділитися цікавими новорічними історіями та найяскравішими спогадами з дитинства.  

Кулінарний майстер-клас. Механіка подібна до віртуальної арт-вечірки, лише замість творчих ваші працівники отримують продуктові набори і під керівництвом шеф-кухаря готують смакоту.

Гра «Меломани». Учасникам потрібно буде вгадувати мелодії, відповідати на «музичні» питання й навіть співати.

Форматів онлайн-вечірки може бути безліч. Та який із них ви б не обрали, пам'ятайте, головне – створити святкову атмосферу, підняти рівень мотивації та залученості працівників. Бо люди – це основний капітал бізнесу, а в часи кризи та випробувань його вага зростає в рази.