FUN-картка #20 | Raiffeisen Bank Aval FUN-картка #21 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

FUN-картка

Переваги

FUN-картка #11 | Raiffeisen Bank Aval

Обслуговування картки

0 грн/міс при здійснені 5 платежів (менше 5 платежів – вартість пакету 21 грн/міс)

FUN-картка #12 | Raiffeisen Bank Aval

Управління лімітами

початковий ліміт – 1000 грн/місяць, змінюйте ліміт в Інтернет-банкінгу «Raiffeisen Online» або зателефонувавши до інформаційного центру банку

FUN-картка #13 | Raiffeisen Bank Aval

Безкоштовне поповнення картки

поповнення картки дитини та контроль стану рахунків в Інтернет-банкінгу «Raiffeisen Online»

FUN-картка #14 | Raiffeisen Bank Aval

Безпечні покупки та інформування

sms на Ваш номер телефону та номер телефону дитини про операції, а також 3D-Secure при оплаті в інтернеті

FUN-картка #15 | Raiffeisen Bank Aval

Безкоштовне зняття

зняття коштів 4 рази на місяць: двічі в банкоматах Райффайзен Банку і ще два рази у будь-яких інших банкоматах України

Тарифи

Готівкове та безготівкове зарахування коштів

безкоштовно

Випуск та перевипуск картки
одна картка Visa Instant

на ім'я власника рахунку

одна картка Visa FUNcard PayWave

на ім’я дитини віком від 6 до 18 років

Інформування

безкоштовні PUSH та СМС-повідомлення про операції з карткою

FUN-картка #16 | Raiffeisen Bank Aval
FUN-картка #17 | Raiffeisen Bank Aval

Програма лояльності та мобільний додаток

⮩ Поповнення мобільного телефону та електронні сертифікати ⮩ Правила Програми лояльності для дітей та підлітків «FUNкартка» (можливе використання раніше накопичених бонусів)

Корисна інформація

Як відкрити картку?

У найближчому відділенні банку.

Строк виготовлення картки – 10 робочих днів із моменту замовлення.

Які документи необхідні для відкриття картки?

Які документи необхідні для відкриття картки?

Для відкриття платіжної картки FUNcard необхідно мати наступні документи:

  • одному з батьків: 
  • паспорт громадянина України або документ, що його замінює та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду
  • для дитини:
  • від 6 до 14 років: свідоцтво про народження та ідентифікаційний код дитини (у разі наявності)
  • від 14 до 18 років : ID картку

Присутність дитини віком від 6 до 18 років при відкритті платіжної картки Visa FUNcard необов’язкова.

Які документи необхідні для отримання картки?

Які документи необхідні для отримання картки:

Для отримання платіжної картки FUNcard необхідно мати наступні документи:

  • одному з батьків:
  • паспорт громадянина України або документ, що його замінює та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду
  • для дитини:
  • від 6 до 14 років: свідоцтво про народження та ідентифікаційний код дитини (у разі наявності)
  • Присутність дитини віком від 6 до 14 років при отриманні FUNcard необов’язкова.
  • FUNcard може бути видана лише одному з батьків, що виконував замовлення FUNcard.
  • від 14 до 18 років : ID картку
  • Присутність дитини віком від 14 до 18  років  обов’язкова.
  • У разі замовлення FUNcard на сайті Банку присутність одного з батьків, що виконував замовлення FUNcard - обов’язкова.
Дії при втраті картки
  1. Терміново повідомте Райффайзен Банк Аваль про втрату (крадіжку) картки для її блокування за телефонами Інформаційного центру:
  • 0 (800) 500-500 (безкоштовно по Україні) 
  • 0(44) 490-88-88 (для Києва та дзвінків із-за кордону) 
  • 521 (безкоштовно для мобільного оператора Vodafone).
    Під час звернення до Інформаційного центру можна одразу замовити випуск нової картки до Вашого рахунку. Її можна буде отримати через 10 днів в обраному Вами відділенні банку.

2. Заблокуйте картку самостійно за допомогою Системи «Райффайзен Онлайн».

На сайті банку також можна замовити додаткову картку до свого рахунку та отримати її в обраному Вами відділенні банку через 10 днів.

3. Заблокувати власну платіжну картку можна також у найближчому відділенні Райффайзен Банку.

Активація картки

Платіжна картка видається неактивною.

Встановити персональний РІN-код та активувати карту Ви можете за допомогою:

 

Інформаційного центру  

0 800 501 150

  • підготуйте платіжну картку, паспорт та ідентифікаційний код
  • зателефонуйте з фінансового номера телефону
  • дотримуючись підказок, введіть відповіді на питання та встановіть персональний РІN-код

Банкоматів Райфу

  • вставте картку
  • введіть тимчасовий РІN-код 0000 (чотири нулі)
  • встановіть Ваш персональний РІN-код

Ваша картка активована та готова до використання

Як боротися з шахрайськими операціями?

Зберігайте у таємниці дані Вашої картки.

Якщо Вам телефонують, не розголошуйте нікому, ким би вони не представилися:
• PIN-код картки
• термін її дії
• 3 цифри на звороті картки (CVV2/CVC2-код)
• паролі, що надходять в SMS
• пароль до Інтернет-Банкінгу «Райффайзен Онлайн»Не повідомляйте вказані дані стороннім, ким би вони не представлялися.
Для обслуговування Вашої картки у Банку є вся необхідна інформація.

Порядок дій банку в разі невиконання клієнтом обов’язків згідно з договором про надання банківських послуг

У разі проведення операцій по рахунку на суму більше, ніж сума доступного залишку, на картковому рахунку виникає Недозволений овердрафт.

В такому випадку дії банку будуть відповідати Статті 8, пункту 8.6. розділу 2 Правил банківського обслуговування фізичних осіб.