З  кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше! | Raiffeisen Bank Aval З  кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше! #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
З  кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше! #11 | Raiffeisen Bank Aval З  кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше! #12 | Raiffeisen Bank Aval З  кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше! #13 | Raiffeisen Bank Aval З  кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше! #14 | Raiffeisen Bank Aval З  кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше! #15 | Raiffeisen Bank Aval З  кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше! #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
24 Серпня 2022

З кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше!

Нещодавно мобільний додаток для бізнесу оновився і тепер порадує користувачів такими новими функціями:

  1. SWIFT-платежі з електронним документообігом (аналогічно WEB-версії):
    • створюйте SWIFT-платежі, завантажуйте документи, підписуйте – все у додатку;
    • створюйте SWIFT-платежі у WEB-версії, підписуйте у додатку, і навпаки, як Вам зручно.
  2. Оновлення продукту «Рахунок з бізнес-карткою» для фізичних осіб – підприємців:
    • відображення бізнес-картки у додатку;
    • перегляд деталей картки (повна інформація), з формуванням pdf-реквізитів;
    • перегляд операцій і виписка по картці/рахунку;
    • платіж з рахунку/картки (у гривні) – реалізований раніше.
  3. Швидке створення UAH-платежу/валютного документу накладенням віджетів рахунків:
    • при накладенні UAH-рахунку на інший UAH-рахунок - відкривається заповнена форма платежу UAH;
    • при накладенні UAH-рахунку на валютний рахунок - відкривається заповнена заява купівлі валюти;
    • при накладенні валютного рахунку на UAH-рахунок - відкривається заповнена заяви продажу валюти;
    • при накладенні валютних рахунків - відкривається заповнена заяви обміну валюти.
  4. При підписанні групи документів – детальний результат підписання (аналогічно WEB-версії);
  5. Редагування відхилених платежів у гривні:
    • більше не потрібно створювати новий платіж або копіювати його, відхилений платіж може бути відредагований із збереженням дати і номеру документу, підписаний і відправлений на опрацювання до Банку;
  6. Автоматичні повідомлення про закінчення терміну дії ключів ЕП (за 30 днів, аналогічно WEB-версії);
  7. Автоматичні попередження про необхідність оновити мобільний додаток:
    • після натискання на кнопку "ОНОВИТИ" автоматично відкривається Google Play або AppStore (в залежності від пристрою – Android/iOS);
  8. Нові сервісні повідомлення при вході/реєстрації у додатку:
    (при неуспішному результаті система відображає на екран конкретну причину)

повідомлення


пояснення

Термін дії сертифікату відкритого ключа вичерпано

нове

  • закінчився термін дії ключа ЕП, з яким Ви намагаєтесь увійти у систему
Вас не зареєстровано як користувача, виконайте реєстрацію

нове

  • ключ КЕП взагалі НЕ зареєстрований у системі, спочатку зареєструйте Ваш ключ КЕП у Raiffeisen Business Online
Увага, триває процес активації облікового запису, спробуйте пізніше або зверніться до контакт-центру

нове

  • ключ ЕП пройшов процес реєстрації, але ще НЕ активований співробітником Банку
Детальну інформацію щодо помилки можливо отримати за номером

нове

  • інші причини, наприклад обліковий запис Клієнта в системі був заблокований, або переведений в архів, або інші технічні причини
Введено невірний ключ або пароль

вже існує

  • пароль до ключа вказано невірно,
  • файл особистого секретного ключа не відповідає вимогам системи (некоректний ключ, КЕП-печатка).

 

9. Листи, тематика листа «Інше» видалена з системи:

  • у системі вже створені всі необхідні тематики листів для більш зручного замовлення дистанційних послуг (наприклад, замовляти довідки і виписки, відкривати додаткові рахунки або замовляти зняття готівки з рахунку тощо),
  • більше інформації про послуги віртуального відділення «РайфБізнес» за посиланням.

10. Виправлення дефектів попередніх версій:

  • Виписки — тривале завантаження у мобільному додатку;
  • Помилка при вході, з коректним ключем і паролем — «Виникла помилка, спробуйте пізніше»;
  • Помилка при реєстрації ключа Удосконаленого ЕП (ключ банку), на останньому кроці;
  • Помилка при реєстрації ключа Кваліфікованого ЕП (ключ КЕП), на останньому кроці;
  • Складнощі з доставкою повідомлень, які підключені через Raiffeisen Business Online (міні-виписка по рахунку, залишок на рахунку);
  • Некоректний залишок при створенні платежу у гривні з бізнес-картки (недозволений овердрафт).

Оновлений додаток вже розміщено у Google Play та App Store.

Також, до ваших послуг 24/7 всі наші дистанційні сервіси:

Raiffeisen Business Online

Дізнайтесь більше

☎ Служба підтримки Raiffeisen Business Online – 0 800 505 770, 0 800 400 470 (по Україні), та 044 495 41 40 (у Києві)

☎ Інформаційний центр – 0 800 505 045, 0 800 400 445 (по Україні), та 044 590 24 98 (у Києві)

☎ Дзвінки із-за кордону: +38 (044) 354 14 34 (за тарифами оператора) або raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype)

Райф завжди поруч!

#RaifDigital