Райффайзен Банк Аваль продовжує програму цифрової трансформації | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль продовжує програму цифрової трансформації #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райффайзен Банк Аваль продовжує програму цифрової трансформації #11 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль продовжує програму цифрової трансформації #12 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль продовжує програму цифрової трансформації #13 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль продовжує програму цифрової трансформації #14 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль продовжує програму цифрової трансформації #15 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль продовжує програму цифрової трансформації #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
09 Липня 2020

Райффайзен Банк Аваль продовжує програму цифрової трансформації

Тренди останніх років показують наскільки охоче клієнти переходять до обслуговування у дистанційних каналах.

«Із початком коронакризи ми спостерігаємо дуже помітну зміну моделі поведінки клієнтів, які активно переходять в онлайн та діджитальні канали. Такі зміни відбувалися і до цієї кризи, але зараз цей процес значно прискорився. Клієнти рідше відвідують відділення та все частіше користуються мобільними додатками й інтернет-банкінгом», — зазначив Олександр Писарук, голова правління Райффайзен Банку Аваль.

Прислуховуючись до наших клієнтів, ми постійно змінюємо підходи до клієнтського обслуговування. Це відповідає нашій нинішній стратегії, спрямованій на технологічний розвиток, підвищення операційної ефективності, впровадження інновацій та створення нових можливостей для якісного, ефективного та швидкого обслуговування клієнтів банку.

Враховуючи сучасні тренди розвитку банківського ринку – переходу від традиційного обслуговування клієнтів через мережу відділень до впровадження сучасних високотехнологічних альтернативних каналів, Райффайзен Банк Аваль продовжить оптимізацію мережі відділень та планує закриття 60 відділень восени 2020 року.

Райффайзен Банк Аваль враховує потреби клієнтів, діджиталізує процеси та постійно розширює перелік онлайн-послуг, якими можна скористатися у будь-який зручний час у мобільному додатку чи з комп’ютера. Наразі низку операцій клієнти можуть зручно, а головне – цілодобово виконувати у своєму мобільному додатку Raiffeisen Online: не тільки контролювати рух особистих коштів, виконувати перекази, сплачувати рахунки, відкривати онлайн депозит чи кредит, а й здійснювати обмін валют та знайомитися зі статистикою своїх витрат.

Низка банківських операцій, якими найчастіше користуються наші клієнти малого та середнього бізнесу, доступні також у новому Raiffeisen Business Online.

Наш банк і надалі залишатиметься серед лідерів за кількістю банківських відділень в Україні та активно інвестуватиме в розвиток цифрових рішень та сучасного банкінгу.

З повним переліком можливостей можна ознайомитися на нашому сайті www.aval.ua