Райф підтримує інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райф підтримує інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству #11 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству #12 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству #13 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству #14 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству #15 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
08 Липня 2020

Райф підтримує інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству

Райффайзен Банк Аваль став генеральним партнером Всеукраїнської інформаційної кампанії Національного банку України з протидії платіжному шахрайству.

Кампанія має допомогти підвищити рівень фінансової обізнаності населення та покращити культуру безпечної поведінки під час користування платіжною банківською карткою та здійснення онлайн платежів.

«Найбільше коштів українці втрачають сьогодні через власну довірливість та неозброєність, самостійно надаючи шахраям свої фінансові дані. Найбільш незахищеними в цьому плані є молодь та літні люди, адже в силу недосвідченості вони часто потраплять на гачок. Ми постійно нагадуємо клієнтам правила користування  платіжною карткою та на кожному етапі контакту з ними наголошуємо на конфіденційності даних платіжних карток, —  зазначила Наталія Марченко, директор департаменту виконавчого управління та комунікацій Райффайзен Банку Аваль. — Ми радо долучаємося до таких проектів, адже фінансова обізнаність – це запорука безпеки та благополуччя наших клієнтів та співгромадян».

У період карантину українці все частіше стали обирати безготівкові платежі, розрахунки та покупки онлайн. Викликом для центрального та комерційних банків стало убезпечення людей від випадків шахрайства. В Україні, як і у світі, найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками є соціальна інженерія – коли люди самі переказують гроші аферистам або розкривають їм дані своїх карток.

«Уперше в історії України Національний банк організовує таку масштабну інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству, яку підтримує широке коло однодумців. До кампанії виявили бажання долучитися більше 50 партнерів – представників соціально відповідального бізнесу найрізноманітніших галузей. Спільними зусиллями Національного банку, кіберполіції, банків, платіжних систем, мобільних операторів, інтернет-магазинів ми проведемо безпрецедентну інформаційну кампанію, дамо відсіч шахраям, – говорить Наталія Бондаренко, директор департаменту комунікацій Національного банку України. – Розповідати про правила платіжної безпеки ми будемо на телебаченні і в радіоефірах, у газетах та на інформаційних порталах, у месенджерах та за допомогою SMS, у метро, на вокзалах і навіть у платіжках за електроенергію. Ми намагаємося використати всі можливі канали комунікацій, щоб достукатися до аудиторії та убезпечити громадян від злочинних дій шахраїв, та дуже вдячні партнерам, які підтримали проєкт і разом із нами працюють у напрямі розвитку фінансової обізнаності населення».

Кампанія #ШахрайГудбай стартувала 7 липня і проходитиме в липні-серпні, охопивши всі регіони України. У межах цієї кампанії буде проведено низку заходів та інформаційних продуктів, ми поговоримо щодо простих правил безпеки під час користування банківськими картками, заходів безпеки під час користування смартфоном, методів протидії шахраям тощо. Райффайзен Банк Аваль візьме участь у підготовці вебінару, освітнього Youtube-проекту, соціальної реклами на радіо, ТБ та в пресі.

Більше інформації про кампанію на офіційному лендінгу – https://bank.gov.ua/promo/stopfraud