Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців – уже у месенджерах! | Raiffeisen Bank Aval Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців – уже у месенджерах! #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців – уже у месенджерах! #11 | Raiffeisen Bank Aval Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців – уже у месенджерах! #12 | Raiffeisen Bank Aval Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців – уже у месенджерах! #13 | Raiffeisen Bank Aval Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців – уже у месенджерах! #14 | Raiffeisen Bank Aval Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців – уже у месенджерах! #15 | Raiffeisen Bank Aval Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців – уже у месенджерах! #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
30 Травня 2019

Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців – уже у месенджерах!

Київ. 30 травня. —

  • Райффайзен Банк Аваль та Visa анонсували сьогодні новий сервіс Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг, доступний для підприємців – клієнтів банку у форматі чат-боту для месенджерів.
  • Чат-бот Райффайзен Бізнес пропонує низку безкоштовних сервісів, серед яких інформаційні та організаційні запити, допомога під час подорожей та багато інших. Окрім цього, сервіс додатково пропонує розширений пакет послуг, таких як юридичні консультації, послуги перекладу та дизайну, кур’єрська служба та аутсорсинг бухгалтерської звітності. 

Райффайзен Банк Аваль та Visa представили унікальний для українського ринку продукт для підприємців, які є клієнтами банку, Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг. Цей сучасний консьєрж-сервіс у форматі чат-боту для мессенджерів, який полегшує щоденну рутину для власників малого та середнього бізнесу, наразі доступний у Viber та Telegram. Зокрема, сервіс безкоштовно надає допомогу із будь-якими інформаційними та організаційними запитами, організаціями подорожей, онлайн-покупками та містить проактивні сервіси, такі як нагадування та персональний календар. Чат-бот Райффайзен Бізнес може відповісти на будь-яке запитання про користування платіжною карткою та проінформувати про привілеї, доступні для держателів карток Visa. Більше того, чат-бот може стати у нагоді у веденні щоденних справ (зокрема, найняти клінінгову службу або терміново знайти няню для дитини) і навіть стати вашим персональним сомельє та допомогти сформувати персональну колекцію напоїв. Усі ці послуги доступні для підприємців – клієнтів Райффайзен Банку Аваль, які є держателями платіжних карток Visa.

Залежно від Пакету обслуговування клієнтів Бізнес Банкінгу, Чат-бот Райффайзен Бізнес додатково пропонує розширений пакет послуг, серед яких – юридичні консультації, послуги дизайнера, перекладача, кур’єра, а крім того – послуги з аутсорсингу бухгалтерської звітності*.

Cвітлана Чирва, регіональний менеджер компанії Visa в Україні та Молдові та виконуючий обов’язки регіонального менеджера в Республіці Білорусь: «Компанія Visa завжди стоїть на чолі інноваційного розвитку та постійно прагне до впровадження унікальних продуктів, що задають високі стандарти на ринку. Разом із нашим партнером, Райффайзен Банком Аваль, ми розробили абсолютно інноваційне рішення для власників малого бізнесу. Наші глобальні та локальні дослідження дозволили нам зрозуміти портрет українського підприємця, з’ясувати його найнагальніші потреби та очікування від банківських сервісів. Відповідаючи цим потребам, ми запропонували зручне рішення у сучасному діджитал-форматі чат-боту. Чат-бот Райффайзен Бізнес – це справжня інфраструктура для власників бізнесу, яка дозволить отримувати допомогу у веденні справ та оптимізувати щоденні процеси. Малий та середній бізнес – це надзвичайно чутлива до рівня сервісу та відкрита до інновацій аудиторія. За допомогою цього продукту ми маємо на меті створення сприятливих умов для ведення бізнесу та прагнемо стимулювати людей займатися власною справою, маючи усі необхідні сервіси, що допоможуть не перейматися щоденними задачами».

Роберт Косcманн, заступник голови правління Райффайзен Банку Аваль: «Райффайзен Банк Аваль займає лідируючі позиції в сегменті малого та мікробізнесу в Україні і за клієнтською базою, і за обсягами кредитування бізнес-клієнтів. Ми невпинно розвиваємо наші продукти та вдосконалюємо банківський сервіс, робимо цифрову трансформацію наших відділень – все для того, щоб відповідати потребам наших клієнтів у якісному банківському обслуговуванні. В сучасному світі бізнес-клієнти мають різноманітні потреби, що виникають щодня, але які, зазвичай, банки не задовольняють, – наприклад, консультація юриста чи бухгалтера, переклад документів, веб-дизайн, кур’єрська доставка, забезпечення буденних офісних потреб тощо. Як банк, що піклується про своїх клієнтів, разом із нашим партнером компанією Visa розробили інноваційне рішення для власників малого та мікробізнесу – Чат-бот Райффайзен Бізнес. Цей сучасний діджитал-формат дозволить нашим клієнтам отримувати безкоштовно допомогу в організації їхніх бізнес-процесів та більше часу витрачати власне на розвиток свого бізнесу. Запрошуємо всіх бізнес-клієнтів України скористатися перевагами нашого нового Чат-боту Райффайзен Бізнес і нових пакетів обслуговування для малого та мікробізнесу».

* Більше інформації про функціонал та пакети чат-бота Райффайзен Бізнес можна знайти за посиланням.

***

Інформація про компанію Visa

Visa Inc. (NYSE: V) є світовим лідером у галузі цифрових платежів. Наша місія ‒  об`єднати світ за допомогою найбільш інноваційної, надійної та безпечної платіжної мережі, що дає змогу споживачам, бізнесу та економіці розвиватися. Наша новітня глобальна технологічна мережа VisaNet забезпечує надійні та безпечні платежів по всьому світу, і може обробляти понад 65 000 транзакцій на секунду. Компанія «Visa» є відданою інноваціям, що є каталізатором швидкого зростання «connected commerce», в умовах якої практично будь-який підключений пристрій може здійснювати платежі, таким чином наближаючи перехід до майбутнього без готівки — скрізь і для всіх. В той час, коли світ рухається від аналогових технологій до цифрових, Visa використовує свій бренд, продукти, експертів, мережу та масштаб для трансформації комерції.  Для отримання додаткової інформації відвідайте сайт www.corporate.visa.comwww.visa.com.uahttps://www.facebook.com/VisaUA, http://www.visanewscissee.com

Інформація про Райффайзен Банк Аваль

АТ «Райффайзен Банк Аваль» зареєстровано 27 березня 1992 року, із жовтня 2005 року банк став частиною австрійської банківської групи Райффайзен Банк Інтернаціональ АГ. Станом на 31 грудня 2018 року Група Райффайзен володіла 68,27% акцій банку, Європейський банк реконструкції та розвитку – 30%.

Широкий перелік банківських послуг надається 2,5 млн клієнтам Райффайзен Банку Аваль через загальнонаціональну мережу, до якої станом на кінець грудня 2018 року входили 500 відділень по всій Україні. 

Для отримання додаткової інформації відвідайте сайт www.aval.ua