Техніка і зв’язок #4 | Raiffeisen Bank Aval Техніка і зв’язок #5 | Raiffeisen Bank Aval
Бережіть себе. Все онлайн в Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Техніка і зв’язок

Колеги, даний розділ містить всю необхідну інформацію щодо корпоративної техніки та мобільного зв’язку, а саме:

  • Як отримати/повернути корпоративну техніку
  • Як змінити системні паролі
  • Корпоративний мобільний зв'язок
  • Як перевести власний номер Vodafone до корпорації

Будь ласка, обирайте тему із списку нижче у залежності від вашого запиту.

Техніка і зв’язок #2 | Raiffeisen Bank Aval
Техніка і зв’язок #3 | Raiffeisen Bank Aval

Корисна інформація

Отримати/повернути корпоративну техніку

АЛГОРИТМ ОТРИМАННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ РОБОЧОЇ ТЕХНІКИ


1. Створюєте заявку:

  • Якщо наявне підключення по VPN до мережі, створюєте заявку на веб-порталі RaifLaunch
  • Якщо немає підключення по VPN до мережі, використовуєте у MS Teams -> Команда "RaifLaunch" ->Канал ІТ обладнання

2.У заявці обов’язково вказуєте:

  • Отримання чи повернення техніки
  • ПІБ (якщо ви за кордоном – то латиницею, як у закордонномупаспорті)
  • Точну локацію (для доставки у разі отримання та адресузнаходження техніки у разі повернення)
  • Спосіб доставки у разі отримання (якщо ви в Україні –відділення банку, офіс, кур’єрська доставка)
  • Контактний номер телефону
  • Електронну пошту


3.Після погодження заявки вашим керівником, її буде взято у роботу.


  • щодо отримання - для організації доставки техніки завказаною адресою. Якщо ви за кордоном, RBI підбере найбільш оптимальний спосіб доставки;
  • щодо повернення – наразі процес повернення відбувається україні отримання техніки: або повернення, або передача іншому колезі для подальшого використання.


ЯКЩО У ВАС НЕМАЄ ДОСТУПУ ДО MS TEAMS


Якщо у вас немає можливості залишити заявку, прохання звернутися до вашихбезпосередніх керівників або колег, які мають доступ до MS Teams, щоб вони зробили цезамість вас.
У такому випадку у заявці додатково потрібно вказати ваш IUAD.

Змінити системні паролі

Якщо забули пароль до входу у систему або виникли питання під час його зміни, будь ласка, без паніки 🤯🚫 

Ось алгоритм, як його відновити 👇

✅ Заходите в RaifLaunch MS Teams Oбнулення мережевого паролю  (зі смартфону) 

✅ Залишаєте заявку на зміну пароля 

✅ У заявці обов’язково вказуєте: 

  • Яку проблему з паролем треба вирішити 

  • ПІБ 

  • Контактний номер телефону 

🦸‍♂️🦹‍♀️ Спеціалісти зв’яжуться з вами щодо розв’язання  вашого запиту 

❗ Якщо у вас немає можливості залишити заявку,  зверніться, будь ласка, до ваших безпосередніх керівників або колег, які мають доступ до MS Teams або порталу Raiflaunch, щоб вони зробили це замість вас. 

Змінити ліміт корпоративного мобільного зв’язку

У цих складних воєнних умовах ми з вами продовжуємо працювати, забезпечуємо стабільність банківської системи України, підтримуємо економіку країни, допомагаємо клієнтам та колегам. Для цього вам потрібен телефонний та мобільний інтернет-зв`язок, яким банк забезпечує співробітників.


Для колег в Україні.


Якщо ви вже забезпечені корпоративним зв’язком, то можете  роздавати мобільний інтернет на робочі гаджети.

У випадку службової необхідності є можливість:

  • збільшити наявний ліміт;
  • перевести власний номер мобільного телефону у мережі Vodafone у корпорацію від банку.

Збільшення ліміту.

Важливо! Ви маєте залишатися у межах ліміту корпоративного тарифного плану. Якщо у вас є бізнес-потреба у збільшенні ліміту, порядок дій такий:

  • узгоджуєте збільшення ліміту зі своїм керівником В-1 у листі;
  • після отримання електронного погодження, відправляєте електронний лист-запит (зі збереженням історії листування, де є погодження керівника) на функціональну поштову скриньку департаменту підтримки сервісів користувачів [email protected] або робите заявку на порталі RaifLounch:


Шаблон тексту листа-запита:

«У зв’язку з виконанням покладених на мене посадових обов’язків, а саме: __________________________________________________________________________ (вказуються посадові обов’язки, виконання яких потребує наявності мобільного пристрою із встановленим лімітом), прошу встановити мені ліміт на послуги мобільного зв’язку у розмірі __________________________ (вказується сума ліміту) для доступу до сервісів корпоративної мережі».


Шаблон


Для колег за кордоном.


Зверніть увагу! Роумінг

За кордон послуги мобільного зв’язку працюють в умовах роумінгу. З вартістю послуг та іншими умовами надання послуг ви можете ознайомитися за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ, обравши країну перебування.


Якщо ви на цей час, перебуваючи за кордоном, користуєтеся для облаштування свого життя та роботи корпоративним зв’язком від банку, просимо вас перейти на послуги локальних операторів мобільного зв’язку.

Перевести власний номер Vodafone до корпорації

Для ознайомлення з основними документами вам потрібно буде пройти авторизацію. 

 

Переведення власного номера мобільного телефону у мережі Vodafone у корпорацію банку.

Важливо! Ви маєте залишатися у межах корпоративного ліміту.

  • робите запит на переведення особистого номеру телефону у мережі Vodafone у корпорацію банку на свого керівника В-1 у листі
  • до листа у вкладенні додаєте:
  • Дві заяви – 1. Заява на нове підключення. 2. Заява на міграцію.
  • Якщо ваш номер телефону знаходиться на контракті, то вам також треба додати до листа заяву на зміну власника.
  • Архівом додайте до листа керівнику світлини або скриншоти із застосунку «ДІЯ»: паспорту книжечки – 1, 2, 3 сторінки + прописка, якщо є фото на 4-5 сторінці, то їх теж; ID паспорту - фото обох сторін + документ про прописку; ІПН; sim-карти (з номером), якщо на SIM-карті немає номера і немає ніде великої карти з номером від SIM-карти, то додаємо у лист 3 номери телефону, з якими за останній місяць найчастіше здійснювалися дзвінки.

 

Ознайомитися із корпоративними тарифними планами Vodafone для Райфу можна за цим посиланням.

Важливо! Умови цих тарифних планів діють тільки на території України. Зверніть, будь ласка, увагу на те, що варто відрізняти поняття банківського біллінгу (сума затрат, яку покриває банк – за цим посиланням) та тарифний план (сама передплата Vodafon за обраний пакет). Також якщо ви нещодавно придбали sim-картку оператора Vodafon індивідуально, то у корпорацію його можна буде ввести лише через місяць. Це особливості роботи мобільного оператора.

Інформаційний центр:



Якщо ви переміщаєтесь по Україні та вам потрібна допомога  – телефонуйте 521 (Vodafone) або 0800500500 (для інших абонентів)



Якщо вам потрібна допомога за кордоном або плануєте від’їжджати — для дзвінків із України: 0800400454, для дзвінків із-за кордону або за допомогою Skype: 0444908723

Спільнота підтримки працівників Райффайзен Банку в Україні. Інформація стосується лише співробітників банку АТ «Райффайзен Банк».